Inlägg från: Anonym (Tjej 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej 2)

Kvinnor.. Hjälp oss killar att bli bättre

Min kille och jag vill väl lika mycket, men jag orkar mindre. Det är jag som diskar, fixar käk och dammsuger - och då blir jag trött i kroppen, lite vrång och inte alls sugen. Jag skulle vilja att han hjälpte till mer, då kanske jag inte skulle bli så trött i slutet utav dagen... Obestämd

Ibland försöker han vara lite spontan och slita mig från disken och kasta mig i sängen, dra av mig kläderna och slänga av sig sina... Jag tror han ser det som att han räddar mig från något tråkigt, men jag ser det som att han förstör min arbetsro - och därmed blir det stelt mellan oss, hans försök till spontansex misslyckas OCH disken blir inte gjord. Jag skulle önska att han försökte sig på det när jag faktiskt inte gjorde något och var uttråkad istället, då skulle det säkerligen uppskattas mer!

Alltså rent fysiskt och så så vill jag egentligen bara att killen ska vara ren. Hångel när han inte borstat tänderna är ingen höjdare och när det luktar mycket kring hans petter niklas blir jag inte särskilt sugen på att suga (vilket han absolut inte förstår). Rena kläder är trevligt med. Skägget spelar inte så stor roll. Jag älskar min kille både med riktigt långt skägg och renrakat. Flört Men jag vill alltså att han ska lukta gott. Struntar i om det läggs på några extra kilon efter ett tag. Det vore värre om hans personlighet ändrades snarare än hans utseende. Glad

Jag blir riktigt, riktigt glad för våra morgon- och kvällsstunder. Barnsligt kanske, men det är skönt för mig att få vara med personen jag älskar mest när jag vaknar och innan jag somnar. Vaknar han före mig brukar han komma och lägga sig bredvid mig när jag vaknat, och när jag lägger mig brukar han göra samma sak. Vi bara ligger där och snackar skit. Jättehärligt! Glad Kanske inte är något att rekommendera för personer med dåligt morgonhumör dock...

Svar på tråden Kvinnor.. Hjälp oss killar att bli bättre