Inlägg från: Anonym (Wife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Wife)

Kvinnor.. Hjälp oss killar att bli bättre

Ja, det här verkar vara ett vanligt problem tyvärr. Att kvinnan tappar lusten. Jag kan ju bara tala för mig själv men i min/vår situation så tror jag inte det skulle spela nån roll vad min man än gjorde. Jag har helt enkelt tröttnat på att ha sex med honom. Jag tycker det är tråkigt. Och ändå är det absolut inget "fel" på min man.
    Och inte är det nåt fel på min sexlust heller, jag kan känna mig hur kåt som helst - på andra män.

Det är rätt sällan man ser män skriva detsamma. Tröttnar inte ni på samma sätt efter många år med samma partner? Eller är ni helt enkelt mer bekväma, bara det finns nån där att ha sex med så får det duga?

Ibland känns det så otacksamt. Svenska män är ju generellt så himla snälla, så måna om att vara till lags. Och det här är tacken ni får....

• Anonym (Wife)
    Anonym (inte trött) skrev 2013-04-28 21:08:52 följande:
    Nej, jag har efter 7 år absolut inte tröttnat på att ha sex med min fru. Hon är det vackraste och sexigaste på jorden. Hon verkar dock ha tröttnat på mig eftersom vi har sex en gång i månaden.
    Tänk om hon kunde få läsa vad du skrev här. Jättefint!  {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Wife)
    Anonym (Wife) skrev 2013-04-28 21:13:40 följande:
    Tänk om hon kunde få läsa vad du skrev här. Jättefint!  {#emotions_dlg.flower}
    Ja det du skrev om henne alltså...inte det andra.
Svar på tråden Kvinnor.. Hjälp oss killar att bli bättre