Inlägg från: Snöviolen |Visa alla inlägg
  • Snöviolen

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Ja de kanske är snygga då de är unga, men ju äldre de blir desto fulare blir dem.
    Fast vem säger att alla svenskar är blonda, blåögda och blekta?

• Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 16:18:20 följande:
    Är svenskar naturligt mörkhåriga? de kanske finns nån enstaka men majoriteten är ju ljusa, bleka och blonda.

Det är som att säga att somalier är blonda, hahaha.

Svenskar = vita,ljusa, blonda, majoriteten blond hår.. finns mörk håriga också men INTE naturligt svarta..

ni färgar sönder håret till svart för att se ut som oss Mellanöstern tjejer. 

*ni solar för att få våran fina naturliga hudfärg som vi har (vår ras är så bara)
    *ni skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt vackra och tjocka hår som vi har naturligt, återigen beror detta på vår ras.
    *varför färgar alla svenska tjejer håret svart? jo för att se exotiska ut samt se ut som oss mellanöstern tjejer men de misslyckas, man kan ändå se att de är svenskar och ingen exotisk tjej från MENA 
    Tycker inte det finns så många blonda alltså de som har det som naturlig hårfärg. De flesta är då brunhåriga.
    Nja populäraste färg att färga till är väl något som går i röd nyans eller bleka det.
    Solar gör inte jag för vill fan inte ha hudcancer eller se ut som ett russin då jag blir gammal.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 16:25:48 följande:
    Meningen med tråden är bl.a att visa er den vackra persiska skönheten, persiska/iranska tjejer är unika, mycket vackrare ön andra folkslag. 

Våra egenskaper, (många älskar dessa egenskaper som vi har, solar sönder sig etc för att se ut som oss) :

*Vi har naturligt mörkt vacker exotisk hud, vi behöver inte sola ... svenskar solar sönder sig för att få våran hudfärg.
     *vi har naturligt TJOCKT, långt och mörkt hår... ni färgar sönder er, förgar håret svart för att se ut som oss.
    *vi har kurviga kroppar, välformade kroppar.. medans blonda tjejer är låånga, platta och bleka.

Jävla fördomar du har.
  • Snöviolen

Själv tycker jag inte att persiska katter är så fina p.g.a den upptryckta nosen.
    Sen kan jag säga att Bengalen är dubbelt så dyr som en persisk katt. Tror till och med nakenkatten ligger i samma klass som Bengalen, men den kattrasen är då jävligt ful.

• Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 16:39:18 följande:
    Iranska ex porrstjärnan, bor i Norge.  Aylar dianati lie heter hon. Exotisk och snygg. hittar man en nordisk tjej som ser ut såhär naturligt? knappas! 

Flytta tillbaka till Iran och umgås med dina landsmän och var lycklig.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 16:50:25 följande:
    där kom svartsjukan fram =) här har du en helt osminkad naturlig iransk tjej.

Hon är sminkad. Det syns.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 16:56:12 följande:
    Hon är iallfall inte SÖNDERSMINKAD eller retucherad som du påstod att de andra är, eller är du blin?
    Det har jag väl aldrig påstått. Det var ju du som sa här kommer det en osminkad bild på en iranska.  Fast det stämde inte.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 17:11:11 följande:
    Hon ser iaf inte ut som ett spöke, svenska blonda tjejer ser ut som levande lik/spöke utan smink så där vinner vi också ;)
    Fan jag undrar vart i Sverige du bor? Där du bara ser bleka spöken?
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 17:13:05 följande:
    persisk iransk sköhet! snyggare än ANGELINA JOLIE. och alla gråttmänniskor som säger att hon är sminkad, ja smink är

tillverkad för att användas. ALLA sminkar sig, den som säger annat är bara rena lögner. Alla tjejer sminkar sig, Svenska tjejer mest då de ser ut som spöken utan smink och brunkräm.
    Jag sminkar mig aldrig. Fast jag ser inte ut som ett spöke. Är då ingen albino som du tror att alla svenskar är.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer