Inlägg från: Snöviolen |Visa alla inlägg
  • Snöviolen

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 17:22:21 följande:
    Du föredrar blond, blekhet, vit och formlös kropp. hahahahha. :) som sagt alla har olika åsikter. Självklart attraheras en blekis av andra blekisar.. ni är för blinda för att se den vackra exotiska skönheten som tjejerna från Iran och mellanöstern Har.
    Du är rolig du eller inte.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 17:41:54 följande:
    Blandad folk? hahah. Vi är Perser och inget annat. Läs på lite om du inte vet. 
    Finns väl visst halviranier.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 17:48:28 följande:
    Alla dessa jag visat bilder på är HEL iranier. Sluta vara advunsjuk gumman, halviranier finns i Sverige ja men dessa jag visat bilder på är 100% perser/iranier
    Finns i Iran med.
  • Snöviolen

Det kanske är sant som jag har hört att iranier ska vara det mest rasistiska folket i världen.

• Snöviolen
    Anghammarad skrev 2013-04-29 19:21:03 följande:

För att inte tala om den här snyggingen.

Wow vilken drömkarl
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 19:21:54 följande:
    Ja ni bryr er inte om ert utseende och yttre speciellt mycket, det är känt det. Jag har sett svenska kvinnor med grått mustach, riktigt ful. Vi Mellanöstern tjejer, de som är lite håriga tar ju hand om det och tar bort det. Vi tar hand om vårt yttre mer, jag spenderar flera timmar om dagen att fixa med mina naglar, hitta på nya make up stilar och sånt.
    Vilket tråkigt liv du verkar ha.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 19:23:25 följande:
    usch, han gillar jag däremot inte. vanliga iranska folket ogillar honom. Många ser honom inte ens som President. 
    Åh då var det en ful iranier.
  • Snöviolen
    rasbiologi skrev 2013-04-29 19:28:21 följande:
    Men vad håller ni på med? Är vi i Tyskland på 1930-talet eller? Det här är så mycket rasbiologi att man äcklas. Inte det minsta konstigt att sd har kommit in i riksdagen om det är såhär tongångarna går i landet. Ni har ju inte lärt er ett skit!
    Du vet väl att nazister ville utrota vissa folkslag och det här är inte samma sak som att sitta och gläfsa om vilka som är vackra eller fula.
  • Snöviolen
    Doofie skrev 2013-04-29 20:13:41 följande:
    Men är du bara 19år och små barns mamma + gravid? Oj, då har du mycket att stå i. :P
    Hur kan hon då sitta i flera timmar och sminka sig?
  • Snöviolen

Jag har samma hårfärg som hon till vänster på den första bilden du länkade i trådstarten. Jag har inte färgat mitt hår.

• Snöviolen

Ts hur kan du sitta och sminka dig i flera timmar om du har småbarn? Försummar du barnet eller?

• Snöviolen
    Wittra skrev 2013-04-29 20:23:40 följande:
    Se videon jag länkar till..ovanstående tjejer som TS visat bilder på har karvat med kniven överallt. hahaha
    Jag såg den. De vart fulare och fulare tyckte jag,
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Hon till vänster var då inte vacker. Värsta clownsminkningen. Du såg väl okej ut.

Har du ingen bild då du är osminkad?
  • Snöviolen
    Annamaria44 skrev 2013-04-29 20:59:01 följande:
    En sak som jag alltid undrat över är, att många väldigt vackra unga tjejet inte är nöjda med sitt utsrende, fast de är väldigt vackra. Sen finns det unga tjejer som bara en mor kan tycka är vacker, de tycker själva de är vackra. Väldigt konstigt. När jag var ung så var clowner inte ett skönhetsideal.
    Haha ja clowner är inte vackra.
  • Snöviolen

Den iranskan som jag tycker ser bra ut är Nina zanjani. För hon är då inte opererad eller sminkar sig som en transa/ clown.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer