Inlägg från: Cersei |Visa alla inlägg
  • Cersei

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Haha vilken kass provokationstråd Drömmer

Det var ju inga naturliga skönheter du valt. De har ju mer smink på sig en vardag än vad jag har när jag går ut på krogen. Sen går det ju bara välja ett random land så kan vi nog hitta en massa skönheter från det landet tror jag. Varken vi med svenskt utseende eller ni perser/iranier skiljer sig nog nämnvärt från mängden.

• Cersei
    Ssjag skrev 2013-04-29 17:47:16 följande:
    Jo då, in zanaye ikbiri chiye dige?? Vaay.. Kheyli zeshtan.. 

Visa lite naturliga skönheter!! Alldagliga iranier är som finast, inte dessa sillikonpumpade brudar som du stolt visar upp.. Dom är skitfula!  
    Håller med! fram med lite naturliga skönheter. Bilder på vrålsnygga brudar med tonvis med smink kan inte vara så svårt. Särskilt inte när det är modeller och porrskådisar du söker på Flört
  • Cersei
    Cersei skrev 2013-04-29 17:49:10 följande:
    Håller med! fram med lite naturliga skönheter. Bilder på vrålsnygga brudar med tonvis med smink kan inte vara så svårt. Särskilt inte när det är modeller och porrskådisar du söker på Flört
    *Svårt att hitta
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 15:51:59 följande:
    Alla dessa är Iranier, de med sjal bosatta i iran de andra kända iranier i Usa. Jo majoriteten av oss iranska tjejer ser mycket bra ut :) men självklart finns det fula iranier också.  Vi är ett vackert och exotiskt folkslag, naturlig brun vacker hy med långt tjockt mörkt hår som många drömmer om. Snygga kroppar och välformade.
    Och jag visste inte att snygga, välformade kroppar berodde på härkomst Flört
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 17:58:16 följande:
    har de aldrig slagit dig att afrikanska kvinnor har enorma bakdel? att afrikaner har tjocka fylliga läppar, att afrikaner har mörk hud? Vart lever du? haha vakna. Vi är olika. Vi har olika drag, vi iranier har drag som ni svenskar inte har och tvärtom. JA ansiktet, kroppen beror på härkomst. Ras/etniciteter osv.
    Beror ju på hur man definierar "snygg" och "välformad" Flört
  • Cersei
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:01:06 följande:
    Jag har också en liten naturlig näsa men dessa tjejer du visar har INTE naturligt små näsor så varför visar du ens dom??! 
    För att provocera såklart. Än så länge har jag inte fått se en enda bild på en naturlig skönhet utan ton med smink och operationer
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:02:58 följande:
    Så du ser ut som oss Iranier? du har ljusbrun exotisk hud och svart hår ?LOL
    Men va? vem är fördomsfull. Alla svenskar har inte blont hår och blåa ögon. Bara för att hon skrev att hon var svensk och inte blond så har hon väl inte ett utländsk utseende för det?
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:06:15 följande:
    vackra persiska tjejer :)

Får jag säga att jag inte håller med utan att du påstår att jag är avundsjuk eller måste jag hålla med om vad du säger Drömmer
  • Cersei
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:13:15 följande:
    Svenska snyggingar!

Yes! DÄR har vi vackra kvinnor. I och för sig en del smink på många av dem också men ack så vackra!
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:14:30 följande:
    Massa smink, de ser nog ut som spöken på morgonen :)
    En sak jag är glad över med att vara ljus är att jag i alla fall slipper vaxa överläppen för en massa mustasch trots att jag är kvinna Drömmer
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer