Inlägg från: Cersei |Visa alla inlägg
  • Cersei

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 18:16:33 följande:
    Som sagt vackra exotiska tjejer vinner över bleka fräkniga, platta o blonda tjejer ;)
    Solig
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:18:15 följande:
    I sthlm, spelar ingen roll vart i stan så ser man ju knapps svenksar länger :) Jag ser bara massa mellanöstern folk och vackra tjejer och fina mörka killar
    HA! troll!
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:20:02 följande:
    Besök bara Åhlens city, (har jobbat där) typ majoriteten av tjejerna är ju utländska tjejer. Vad säger du nu då?
    Bor ganska långt från Stockholm så jag kan tyvärr inte bara kika in och kolla ;)
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:23:53 följande:
    Nästa gång du är i stan, kolla noga så ser du. Åhlens city, där majoriteten av tjejerna är Iranska, arabiska, syrianska, turkiska osv.. jag har ju jobbat där så jag vet :) Man ser ju knappast nån svensk tjej som jobbar där eller på andra ställen, de brukar vara ryska tjejer på en del ställen. Du borde besöka sthlm  och  öppna ögonen noga nästa gång du är i Stockholm så ser du att varannan person du ser/möter på ute är icke svensk. 
    Vad spelar det egentligen för roll att det skulle finnas en massa utländska tjejer i Sthlm? just ett sådant här inlägg får mig att tvivla på hur sann den här tråden är. Då jag inte är lagd åt det håller så kommer jag nog inte ens lägga märke till tjejerna i vilket fall
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:28:07 följande:
    jag menade helt allmänt, när du är i stan.. varannan person man ser är ju utländsk. 
    So what?
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:31:13 följande:
    Du skrev att sthlm är fullt av svenska skönheter, men jag kan säga att man ser knappast svenskar längre.. Kan de bero på att svenska tjejerna älskar att färga håret svart  och på så sätt se ''utländska'' ut ? ;)
    Nej det gjorde jag inte. Jag svarade bara på ditt inlägg om alla utländska tjejer, jag skrev ingenstans om att man bara såg svenska skönheter i Sthlm. Sluta hitta på ;)

Det där med hårfärgen är ännu mer påhitt. Bara  för att du sett några som gör det så betyder det inte att alla gör det. Eller vill du visa statistik för att du har rätt? de flesta av mina kompisar färgar sitt hår blont nämligen. Jag färgade i och för sig mitt hår mörkrött men jag antar att det inte gills?
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:39:49 följande:
    De tjejerna som ''hatar'' dessa tjejer jag postat bilder på är ju bara avundsjuka  de är antingen fula som fan eller väger 200kg för ingen fin människa  har behovet att hata vackra snygga för att själv må bättre.

Och även om de finns killar här som ''ratar'' eller ogillar de jag skickat bilder på är antingen homo eller helt blinda och saknar smak, sorry men det finns bara dessa alternativ. 

Jag försöker inte övertala nån, jag säger bara som det är: att persiska/iranska kvinnor är snygga och vackra samt exotiska.  Ni svenskar är ju inte direkt kända för att vara mörka eller exotiska så jag kan förstå att ni har nåt emot dessa exotiska persiska skönheter jag laddat upp. :) 

Ni tål inte vackra tjejer/kvinnor så enkelt är det bara. Många verkar ha nåt emot Oss Iranier/perser.. .jag kan förstå er killar och tjejer, vi är för fina och vackra samt svåra.. Hatet ni har mot oss har sitt ursprung, antingen så har ni blivit dissad av en iranie/persisk eller så är ni så fula att ni inte kan acceptera att det finns snygga exotiska skönheter.
    Du försöker inte övertala någon säger du? och i samma inlägg skriver du att alla som ratar bilderna är antingen homo, blinda eller saknar smak? gå och lägg dig Drömmer

Varför är det så viktigt för dig att alla här inne ska hylla er iranska/persiska tjejer? varför accepterar du inte att folk tycker olika?  för jag lovar dig att jag inte är ett dugg avundsjuk på er. Killarna är väl ungefär som de svenska enligt min mening, vissa är snygga andra inte. Alla är vi olika med alla har inte ett enormt självhävdelsebehov så något måste ju vara fel?
  • Cersei
    södertälje skrev 2013-04-29 18:41:18 följande:

Alla svenska tjejer är inte blonda
    Det har flera försökt få fram men hon ser bort när de inläggen kommer haha
  • Cersei
    södertälje skrev 2013-04-29 18:47:00 följande:

Och svenskor har ryktet att vara vackra,med eller utan smink
    I know! men TS är så självcentrerad så hon lyssnar inte på något som handlar om något annat än iranska/persiska tjejers skönhet ;)
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:48:25 följande:
    Jag är då inte lätt, du ska veta att jag dissat många desperata svenska killar.. hahah, de förnedrade t.o.m svenska kvinnorna för att imponera på mig men de lyckades inte (via fb) och en annan sida.
    Haha då skulle du bara veta hur många iranska/persiska killar som stöter på mig när jag är ute och dansar. Riktigt desperata och respekterar inte ett jota att jag säger att jag är upptagen. De dansar inte med de iranska/persiska tjejerna på krogen. Varför inte om ni nu är det vackraste folket på jorden?
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:50:59 följande:
    Jag hade en Svensk stalker på facebook,  han stalakde mig under flera månader..han såg ju t.o.m min status att jag inte var singel men ändå skrev han nästan varje dag till mig, kärleks meddelanden samt komplimanger om mitt utseende och han tyckte att vi iranskor är vackrare än tråkiga blondinerna. De mest desperata är j helt utan tvekan svenska killar som blir knäsvaga så fort de ser en vacker exotisk skönhet. 
    Det säger fortfarande ingenting. Jag har hört många svenska killar säga att de föredrar svenska tjejer (oavsett hårfärg) framför mörkhåriga tjejer. Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte nödvändigtvis anser att detta automatisk medför att detta är "sanningen" för det ;)
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:55:00 följande:
    Vi iranska tjejer är extremt kräsna, utseende kommer först för oss. De killar som du ser dansar eller raggar med dig eller andra svenskar är de killarna som blivit dissade av oss iranska/persiska tjejer ;) tro mig.
    Haha tror jag inte!

Svara på min fråga. Varför är det så viktigt för dig att ni iranska/persiska tjejer ska bli uppfattade som de vackraste kvinnorna i världen? och varför är folk som inte håller med blinda eller dumma i huvudet?
    Jag accepterar att folk tycker olika men du förbiser ju varenda kommentar från folk som tycker olika. Varför? det finns ju tydligen många här som inte tycker som du.
  • Cersei

Lägger du fortfarande bara ut en massa bilder på brudar med massa operationer eller mängder av smink.
    Antar att den naturliga skönheten är underrepresenterad bland iranier/perser eftersom bilderna bara är på tjejer med en massa inlägg här och där

• Cersei
    SpanskaFlugan skrev 2013-04-29 22:27:23 följande:
    TS är ett uppenbart troll.
    Jepp jag har också mina misstankar ;)
  • Cersei

Det mest irriterande med tråden är inte TS envishet om att alla perser är naturligt vackra och alla som inte ser det och håller med henne är antingen blinda eller dumma i huvudet. Det som är värst är ju hennes blåsta kommentarer om att alla svenskar är blonda och blåögda och att det inte finns en svensk med svart hår. Det är så rasistiskt och dumt att jag smäller av.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer