-
Men kan du sluta med dina vidriga bilder? Ingen vill se det.lille Birger skrev 2013-04-29 20:39:57 följande: -
Nu finns det ju faktiskt Öst Afrikaner med naturligt små nätta raka näsor också men jag förstår din poäng :)GalerieMaeght skrev 2013-04-29 20:57:53 följande:Har aldrig påstått att ALLA iranier har stora snokar, men många har det och ser till att fixa dem för en mera europeisk/ nordeuropeisk look. Admit that. -
Naturliga skönheter som INTE opererat sig:
http://instagram.com/p/UVdX4hQe68/#

(samma tjej som ovan)
-
TheCoopers skrev 2013-04-29 21:06:24 följande:Åh den rödhåriga tjejen var fin !!Cintia dicker heter hon :)
-
Sen när är persiska kvinnor bruna TS?

Sen ser alla kvinnorna post op ut....dvs som att de oprerat näsan ett par gånger....plus flera ton smink på det.
Naturlig skönhet ser du i mitt exempel.
Där ser du en naturligt vacker svensk kvinna vid namnet Elsa Hosk.
Sen ser du en naturligt vacker Somalisk kvinna vid namnet Fatima Siad.
Efter det ser du Cintia Dicker, en naturligt vacker kvinna där med och sist men inte minst den vackra Ethiopiska kvinnan vid namnet Liya Kebede.
-
Persisk skrev 2013-04-29 21:17:20 följande:Persisk Iransk tjej bosatt i tyskland som vann MISS EUROPE, hon heter Shermine shahrivar.. In your faces. Om hon var ful så skulle hon ju inte vinna miss europe.
Grejen är att när jag ser en iransk tjej med liten eller normalstor näsa undrar jag alltid om hon har opererat den eftersom det inte är naturligt för er befolkning.
Jag kan ta ett exempel...Ethiopien t.ex. där vet man ju att de har naturligt raka nätta näsor men för länder som Iran vet vi ju av att se lokalbefolkningen att ni brukar ha större näsor, ibland med en knöl på näsbenet. Så förstår du varför vi tänker "Hmm varför visar de aldrig en iransk tjej med en naturlig näsa som man ser befolkningen med"? Det tyder ju på att ni inte är stolta över något som är naturligt för er befolkning dvs stor näsa.
-
Jag börjar undra om det inte är ett troll ändå. Jag menar de flesta av dem bilderna TS visat ser ut som transor. Ingen vidare bra reklam för iranskor precis :DChocoholica skrev 2013-04-29 21:26:14 följande:Men gott folk! MATA EJ trollen! TS är ute efter att provocera och mår gottans när ni blir uppretade.
-
Wittra skrev 2013-04-29 21:27:14 följande:Jag har postat en video tidigare i tråden om hur 2 av kvinnorna i TS första inlägg såg ut innan ingreppen. Klicka endast visa på mig så kommer filmen fram. Läskigt hur man kan vilja förändra så mkt med sig själv. tyckte dem var mkt finare innan...
Små raka näsor ser helt enkelt inte naturligt ut på de flesta iranskor och det säger jag inte för att vara elak.
Jag tycker det kan vara vackert rent estetiskt med stora pampiga näsor, speciellt på iranskor där det ofta är naturligt för deras befolkning att ha stora näsor.
-
Oj! Halloween?Persisk skrev 2013-04-29 21:38:24 följande:dessa två persiska/iranska tjejer tycker t.o.m jag att de ser för fejka ut, (notera persiska skylten på restaurangsväggen, det står respektera den islamiska hijabe/slöjan)
-
Vad är...
Indiskor kända för? Sitt vackra mörka långa hår och ögon
Vad är Ethiopier kända för? Sina raka nätta näsor och rådjursögon
Vad är Irländskor kända för? Sitt vackra röda hår och fräknar
Vad är Iranskor kända för? Sina stora näsor och mörka hår
Om du inte kan erkänna det ens en gång TS så tycker jag synd om dig. Var stolt över ert utseende.
Mycket snyggare med pampiga näsor än plastikopererade näsor som inte ens ser naturligt ut på er.