Inlägg från: PersoneN |Visa alla inlägg
  • PersoneN

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 22:10:18 följande:
    detta är en mycket vanlig syn i tehrans gator, dessa är bara för extremt sminkade. MEN DENNA tjej är ju helt naturlig, inte ens mycket smink :) 

Hon kanske inte är übersminkad men hon ser fortfarande "off" ut.

Har hon blåa linser? För det ser ut som det....sen ser munnen och näsan knepig ut också.

• PersoneN
    Persisk skrev 2013-04-29 22:15:51 följande:
    Varför har ni svårt att acceptera att det finns blå ögda och grön ögda iranier? det är ju inte liksom enbart en svensk egenskap! finns folk i Indien som har blåa ögon t.o.m

Eh, jag vet. Det finns t.o.m. svarta med naturligt blå/gröna ögon.

Men i just dina exempel ser det fake ut.

Sen undrar jag varför du inte postar bilder på Iranskor med stora näsor och som är osminkade eller naturligt sminkade? Skäms du eller? Alla vet att iranskor generellt har stora näsor.

• PersoneN
    Themis skrev 2013-04-29 22:21:22 följande:
    Men what? Så där ser mina ögon ut på riktigt, gråblågröna i kanterna och brungul ring närmast pupillen och jag har inga färgade linser för jag kan inte ha linser alls.

Hur kan du veta att hon inte har vanliga klara linser bara?
    Ser du inte det genomskinliga ringarna utanför? :) det är det som avslöjar att det är fake.
  • PersoneN
    Persisk skrev 2013-04-29 22:26:33 följande:
    vackra persiska muslimska tjejer :)

Usch, creepy...

Skojar du med oss nu TS? 

• PersoneN
    SpanskaFlugan skrev 2013-04-29 22:27:23 följande:
    TS är ett uppenbart troll.
    Japp! Hahaha sjukt...
  • PersoneN
    Wittra skrev 2013-04-29 22:28:42 följande:
    Påskfirande ser jag. 
    *asg*
  • PersoneN
    Themis skrev 2013-04-29 22:27:35 följande:
    Jag ser kanterna på helt vanliga linser ja, men jag tycker inte att man ser tydligt att de är färgade?

Och Iran/Pakistan har en genetisk historia med gröna/blå ögonfärganlag, eftersom det är i länder där bruna och blå ögonfärganlag blandas som gröna ögon uppkommer.

Ja iofs, tyckte bara det såg konstigt och fake-aktigt ut. 
  • PersoneN
    Paxton skrev 2013-04-29 22:31:38 följande:
    Iranska kvinnor sparar ut sina tånaglar så att de blir riktigt långa. De filar dem och målar dem som om de vore fingernaglar. Sen går de runt i högklackade sandaletter med prislappen kvar under sulan och spretar med sina långa tånaglar och tror att de är skitsnygga
    Hahahahahaaaaaaa *dör*
  • PersoneN
    Persisk skrev 2013-04-29 22:34:14 följande:
    Classy :) jag delar bara med er, bilder på vackra iranier/perser... värda att ses, vissa har opererat sig men det är vanligt, det är 2013 nu och inte 1940,

Vilken naturlig skönhet! ;)

Blonderat hår, näsoperation, och läppförstorning....och det är bara vad jag kan se med mitt otränade öga.

• PersoneN
    Persisk skrev 2013-04-29 22:39:29 följande:
    iransk/persisk kim kardashian, hon heter Lilly ghalichi 

Förlåt men det ser ut som en transa...
  • PersoneN
    Persisk skrev 2013-04-29 22:43:13 följande:
    3 vackra persiska tjejer, :) på nåt cafe i tehran

*Ryser*

Nu har du trollat sönder oss men det var roligt så länge det varade ;)

• PersoneN
    Doofie skrev 2013-04-29 22:50:05 följande:
    Blake Lively, dock inte svensk, men väldigt snygg blondin:

Blake Lively har iofs opererat näsan 2 gånger. 
  • PersoneN
    EnAnonumius skrev 2013-04-29 22:50:20 följande:
    Mja..
    Nu har ju jag haft kontaktlinser själv. Och det var inte färgade, utan klara och i min styrka.
    Dock om man tittade noga nära ögat, så hade jag också en klar kant runt min iris av kontaktlinserna. Jag är svenska med naturligt mörkbruna ögon.
    Så "klara kanter" isig, utan för iris är faktiskt inget bevis på huruvida man bär färgade kontaktlinser eller inte. Då alla linser klara (för synfel) eller "färgade" (för att ha en annan ögonfärg) så har man klara kanter utan för iris.
    Då linserna skall vara lite större än iris för att de skall sitta bättre på ögat.

Och det verkar som Elanz Shakerdoost har naturligt blågröna ögon med ljusbrun innerkant vid iris. Hittade denna närbild på ögonen och ser ingen "klar kant" utan för iris.
    Så du har nog förväxlat bild med Elanz och Claudia. Då Claudia har färgade linser.

Elanz Shakedost.
    www.pixs.ir/wp-content/uploads/2011/12/Elnaz-...

Så TYVÄRR så får jag säga att bommade du lite här...

Ah okej! Tack för att du rätta till det. 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer