Anonym (valborg) skrev 2013-04-30 16:06:34 följande:
Kan du förklara närmare varför du inte var intresserad av en starkare relation eller ett förhållande med henne, men gärna träffa för sex?
Var det något med henne som gjorde det, var hon inte "rätt" förhållandematerial. För du hade ju uppenbarligen känslor för henne och vad var det du letade efter hos en annan tjej som skulle gjort henne rätt för dig?
Ja, det fanns flera skäl. Ett av skälen är lite ytligt, men handlar om hur hon såg ut. Hon var egentligen lite för stor och rund för min smak. Jag har ändå en ganska stor spännvidd över vad jag finner attraktivt hos kvinnor, men hon var faktiskt över den gränsen. Jag kände lite att jag inte kunde gå ut med henne på stan utan att skämmas, eller kunna presentera henne för mina vänner. Jag har en viss standard, helt enkelt. Och det kan låta hårt, och jag skäms lite över att jag känner så, men det är så det är. Men som sagt, vi fungerade på det sexuella planet, vi hade väldigt bra sex....
En annan sak handlar om hennes undergivenhet. Hon var alltid väldigt villigt inställd till sex, hon sa faktiskt aldrig nej. Och hon bodde nära mig, så det var bara att ringa och kila över. Ibland gick jag hem direkt efter avklarat värv, ibland stannade jag och sov över. Hon var "alltid redo" för sex, och hon gillade det. Jag gillar en viss undergivenhet och villighet hos kvinnor, jag tänder på det. När jag vill ha sex, så vill jag ha sex med en gång, och hon ställde alltid upp.
Men det gäller på det sexuella planet. När det gäller förhållanden så behöver jag ett visst motstånd. Jag behöver nån som bråkar med mig, nån som inte köper allt mitt bullshit. Jag kan helt enkelt inte vara tillsammans med nån som alltid ger med sig. Hon var väldigt varm och kärleksfull och väldigt snäll, samtidigt som hon var väldigt trygg och stark i sin personlighet. Det var inte så att jag utnyttjade henne, kanske det hade varit så om hon inte hade varit lika stark i sig själv.
Hon var helt enkelt lite för snäll och normal och vettig. Jordens salt, som man säger. Jag kommer från lite mer intellektuella och bohemiska kretsar, "normala" människor ger mig inte så himla mycket på det intellektuella och känslomässiga planet. Och jag hade aldrig passat in i hennes släkt och gemenskap, det fanns liksom inga gemensamma beröringspunkter. Men framförallt handlar det om motstånd, jag behöver bråkas med....