• Persisk

DEL 2. vackra Iranska/Persiska tjejer från tehran,Iran (INGA modeller utan VANLIGA tjejer)

Min förra tråd blev helt konstig, alla skrev att jag visat bilder på modeller osv och att de var orättvist ..men här visar jag bilder på helt vanliga icke kända iranska/persiska tjejer som är varken modeller eller nåt utan helt vanliga. ALLA bor i Iran, de har den iranska versionen av slöja/sjal (visar mycket hår och slöjan åker bakåt :) ) I vilket land ser helt vanliga tjejer ut såhär? ingen annanstans förutom Iran. Som sagt persiska skönheten är känd och snyggast samt exotisk. 

Och alla ni som kommer klaga på sminket eller klädseln så säger jag bara, sköt er själva. Alla sminkar sig, det är helt vanligt. I Iran så älskar tjejerna att sminka sig, vissa mer och extremt andra mindre. Och på tal om operationer, ALLA iranier har inte stora näsor!. DESSA ÄR INTE ENS HÅRT SMINKADE SOM MÅNGA AV ER PÅSTÅR, och glöm ej att detta är HELT VANLIGA persiska tjejer inga kändisar eller nåt:

• Svar på tråden DEL 2. vackra Iranska/Persiska tjejer från tehran,Iran (INGA modeller utan VANLIGA tjejer)
  • Twister

Skulle nog inte påstå att blondinen på bild 6 är direkt naturlig. Och på bild 8 är tjejerna hårt sminkade faktiskt.

• Queenie70

Men kära människa. Du behöver ju jobba med din dåliga självkänsla, som är så utseendefixerad. Känns inte sunt. Damerna ovan är verkligen inte vackra allihopa i mitt tycke. Anser att några faktiskt ser rebt groteska ut. Smaken är olika helt enkelt. Kan vi inte få se en bild på dig snart? :)

• Simon 681

Du ser snyggare tjejer, däribland snyggare persiska tjejer om du promenerar uppför Drottninggatan en lördagkväll en varm sommardag.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • whitesoul

Du kan inte vara så gammal.
    Min sambo är iranska och världens vackraste kvinna enligt mig. Kvinnorna du lägger upp ger en mycket skev bild av iranier. Hade inte tänkt säga något men du förstör för dina landsmän här på FL.

• Queenie70

Hon i röda sjalen på bild sex är lika sönderopererad som micheal jackson och ser ju hemsk ut. Naturlig skönhet my ass :)

• Persisk
    Queenie70 skrev 2013-05-01 14:48:29 följande:
    Men kära människa. Du behöver ju jobba med din dåliga självkänsla, som är så utseendefixerad. Känns inte sunt. Damerna ovan är verkligen inte vackra allihopa i mitt tycke. Anser att några faktiskt ser rebt groteska ut. Smaken är olika helt enkelt. Kan vi inte få se en bild på dig snart? :)
    Kolla på min förra tråd som blev så stor, där har jag lagt upp min bild i mitten på tråden ungefär eftersom folk ville veta hur jag såg ut :)
  • whitesoul

Anmäl dina tråd och be mod ta bort dem. Du kommer att skämmas om några dagar. Iranska kvinnor har inte förtjänat att bli förlöjligad på det här viset.

• Persisk
    whitesoul skrev 2013-05-01 15:02:59 följande:

Anmäl dina tråd och be mod ta bort dem. Du kommer att skämmas om några dagar. Iranska kvinnor har inte förtjänat att bli förlöjligad på det här viset.

Varför anmäla mina trådar? vad bryter jag mot? vilka regler har jag brutit mot?  snälla säg mig.. avundsjukan driver er till vansinne..
Svar på tråden DEL 2. vackra Iranska/Persiska tjejer från tehran,Iran (INGA modeller utan VANLIGA tjejer)