• Persisk

DEL 2. vackra Iranska/Persiska tjejer från tehran,Iran (INGA modeller utan VANLIGA tjejer)

Min förra tråd blev helt konstig, alla skrev att jag visat bilder på modeller osv och att de var orättvist ..men här visar jag bilder på helt vanliga icke kända iranska/persiska tjejer som är varken modeller eller nåt utan helt vanliga. ALLA bor i Iran, de har den iranska versionen av slöja/sjal (visar mycket hår och slöjan åker bakåt :) ) I vilket land ser helt vanliga tjejer ut såhär? ingen annanstans förutom Iran. Som sagt persiska skönheten är känd och snyggast samt exotisk. 

Och alla ni som kommer klaga på sminket eller klädseln så säger jag bara, sköt er själva. Alla sminkar sig, det är helt vanligt. I Iran så älskar tjejerna att sminka sig, vissa mer och extremt andra mindre. Och på tal om operationer, ALLA iranier har inte stora näsor!. DESSA ÄR INTE ENS HÅRT SMINKADE SOM MÅNGA AV ER PÅSTÅR, och glöm ej att detta är HELT VANLIGA persiska tjejer inga kändisar eller nåt:

• Svar på tråden DEL 2. vackra Iranska/Persiska tjejer från tehran,Iran (INGA modeller utan VANLIGA tjejer)
  • Persisk
    Gunilla 044 skrev 2013-05-01 15:14:52 följande:
    Skriv inga mer kommentarer så tröttnar människan till sist.
    ähh.. bitterhet samt advunsjukhet leder inte till nåt :) 
  • solus33

hehe du la upp bild på elnaz shakerdoost igen, och alla vet att hon är opererad
    och dessa sista tjejer på näst sista bilden har ALLA fejk näsor..
    så rolig du är TS, 
    det märks hur dåligt självförtroende du har och lever nog ut på ditt utseende (vilket inte va nått speciellt snygg heller)

gå och läs en bok och lär dig nått istället gumman ; )

jag är inte iranier men från mellanöstern
    och tycker jag att är snyggare än dig och alla dessa "blow jobs"  till bilder du lagt upp ; )

• Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 15:20:21 följande:
    hehe du la upp bild på elnaz shakerdoost igen, och alla vet att hon är opererad
    och dessa sista tjejer på näst sista bilden har ALLA fejk näsor..
    så rolig du är TS, 
    det märks hur dåligt självförtroende du har och lever nog ut på ditt utseende (vilket inte va nått speciellt snygg heller)

gå och läs en bok och lär dig nått istället gumman ; )

jag är inte iranier men från mellanöstern
    och tycker jag att är snyggare än dig och alla dessa "blow jobs"  till bilder du lagt upp ; )

Ingen elnaz shakerdoost här, ingen av d essa tjejer i denna tråd är kändisar. Vem tycker du liknar Elnaz shakerdoost? hon med grön/gul sjal ? haha det är inte samma person.. 
  • whitesoul

Skärp dig, du vill inte ge den bilden av iranska kvinnor som du har gjort senaste dagarna. Min sambo är från Shiraz och är en mycket vacker kvinna. Dock är det allra viktigaste egenskapen hos henne som jag uppskattar hennes ödmjukhet vilket jag inte finner i dina inlägg.

• Persisk

Det är inte Elnaz shakerdoost, de kanske liknar varandra lite..denna skönhet heter Shahin Nobari. 

• Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 15:35:14 följande:
    SÅ HÄR SÅG ELNAZ SHAKERDOOST UT INNAN OPERATION : )

när fan ska du inse att bilden är fake.. hahahah att du går på detta visar att du är lättlurad och osmart. Är du blind eller ser du på allvar inte att bilden är redigerad för att hon ska ''se ful ut''? säkert nån advunsjuk person i brist på liv redigera bilden till en ful person
  • Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 15:39:32 följande:

Den bilden är också fake, du är verkligen pantad i huvudet.. blind också för den delen, ser du inte att bilden är photoshoppad för att se ''ful ut'' ? Här är hon när hon var liten.. :

• solus33

ska du förneka  att 99% av alla sångerskor/skådespelerskor i iran och resten av arab länderna är sönder opererade..
    vem säger att den bilden du la upp nyss inte är fejkad?
    snälla att du ens orkar starta tråd om iranier..'
    har du inget annat för dig? sen ska du va så dryg med sina svar tillbaka..

jag är trött på alla dessa falska araber/iranier som opererar sig...och ger unga tjejer dålig självkänsla.
    hade jag vart man hade jag aldrig fallit för nått sånt--

det enda man hör på deras patetiska filmer och låtar är "AZIZAM" och "HABIBI"  
    så jäkla löjligt och tröttsamt..

riktiga skönhet hittas i byn, där kvinnorna beter sig som riktiga kvinnor och inte behöver gå under kniven för att se bra ut..

• Queenie70

Lite motsägelsefullt att du pratade så mycket om dessa kvinnors naturliga skönhet som vi nordbor avundades så till den milda grad att vi sprang i parti och minut till frisören för att försöka få er hårfärg etc samtidigt som du både här och där lägger upp bilder på kvinnor som är blonderade och som uppenbarligen operat sig för att få en mer västerländsk näsa, men men..

Hursomhelst är jag väldigt nyfiken på varför det är så viktigt för dig att avgöra vilka av världens alla kvinnor är vackrast? Vad driver dig?

• Mercedez
    Persisk skrev 2013-05-01 15:22:22 följande:
    Ingen elnaz shakerdoost här, ingen av d essa tjejer i denna tråd är kändisar. Vem tycker du liknar Elnaz shakerdoost? hon med grön/gul sjal ? haha det är inte samma person.. 

Var inte bilden från hennes blogg?
  • Persisk
    Mercedez skrev 2013-05-01 17:17:20 följande:

Var inte bilden från hennes blogg?
    nej, bilden är photshopad så att hon ska se ful ut. Jag har sett henne bli intervjuad på Iransk tv, hon visade sina barndomsbilder.. hon har naturligt grön/blåa ögon. Här har du närbild på henne.. hur kan man tycka tt hon är ful? endast avundsjuka personer tycker att hon är ful.

• Mercedez
    Persisk skrev 2013-05-01 17:21:40 följande:
    nej, bilden är photshopad så att hon ska se ful ut. Jag har sett henne bli intervjuad på Iransk tv, hon visade sina barndomsbilder.. hon har naturligt grön/blåa ögon. Här har du närbild på henne.. hur kan man tycka tt hon är ful? endast avundsjuka personer tycker att hon är ful.

Smaken är som baken.Du måste kunna ta detta med att folk inte tycker lika som du gör.Frågor på det?
  • södertälje

Beundrar alla kvinnor som inte lägger sig under kniven,botoxinjektioner och som inte döljer sig genom ett lager av smink.

• iphone samsung

Kan hålla med om att brunetter är snyggare än blondiner men blondiner är snyggare längre. En brunett är som en ros vacker men den vissnar snabbt. Om nu rosor gör det men ni fattar vad jag menar. Dessutom så är inte alla iranier (inre persier för landet heter iran och folket iranier det persiska folket finns inte längre) så snygga dom flesta är skitfula. Dom kan bara söta men väldigtmväldigt få är snygga. Själv tycker jag grekiskor turkiskor och länderna runt där är väldigt snygga kanske för att jag är halvtrek och är uppvuxen med greker. Tro inte att jag inte gillar iranskor för det min första tjej var halv iranier. Hon var jätte söt och tror hon kommer få många mäns blickar mot sig om ett par år. Men dom flesta iranier är fula som satan och ber också till satan (allah)

• Ailinia

Men vad är det du vill diskutera? Varför tror du att folk är intresserade av att veta vad du tycker är snyggt?

• Saraaaaaaaaaaaa

Vad fan är ni? 3 år gamla? Alla är vackra på sitt sätt och inte vad de är från andra! Å att ni inte skäms att säga alla iranier är fula, de är finare än erat liv. Och, really? Jag känner personer som kommer från Iran å hatar sin näsa men är ändå så himla fin, de vill operera sin NÄSA inte värsta operationer. Jag kan känna deras smärta fan? De var skit dåligt av er..

Svar på tråden DEL 2. vackra Iranska/Persiska tjejer från tehran,Iran (INGA modeller utan VANLIGA tjejer)