• Anonym (Pris)

Hemstädning

Hur mycket per timmar betalar ni? Jag funderar på att anlita Homemaid. Är den bra? Har ni varann vecka?

• Svar på tråden Hemstädning
  • missan75

101 kvadrat lägenhet, 4 rum och kök, 1 badrum, 1 toalett. Stockholm. Hemfresh.

• LaReina

Hej!

Jag har städfirma i Sthlm och vi tar 258kr/timme för hemstäd som ni får föra Rut avdrag på

• LaReina

Nu kom inte hela meddelandet med. Vi tar 258kr/timme för hemstäd som ni får göra Rut avdrag på

• LaReina

Vet inte vad det blir för fel på min iPhone som inte skickar med hela meddelandet!

• kaffeamanda

Nej, alla har inte utkörningsavgift. Jag anlitar ett litet enmansföretag som jag fick tips om. Mitt hus är 120 kvm. Vi har kommit överrens om att hon städar i genomsnitt 4 timmar varje gång, men får lika mycket betalt varje gång, dvs ibland tar hon något extra som tex en rejäl genomgång av soffan eller storrengöring i köket och ibland om hon har dåligt med tid så kör hon bara det "vanliga" och då tar det ca 3 timmar.

• Florimell

Varannan vecka, 150 kronor i timmen, 5 timmar per gång. Har inte homemaid utan annan perfekt firma :) har haft dom i två år.

• Anonym (Pris)
    Florimell skrev 2013-05-04 11:02:09 följande:
    Varannan vecka, 150 kronor i timmen, 5 timmar per gång. Har inte homemaid utan annan perfekt firma :) har haft dom i två år.
    Vilken :)?
  • Grappa
    Anonym (Pris) skrev 2013-05-04 12:34:52 följande:
    Vilken :)?
    Jag kanske har fel, men tror du inte du får mer relevanta svar om du anger var du bor? Inte alla städfirmor som städar både i Brunkeflostrand och i Svappavaara.
  • Grappa
    Grappa skrev 2013-05-04 12:37:22 följande:
    Jag kanske har fel, men tror du inte du får mer relevanta svar om du anger var du bor? Inte alla städfirmor som städar både i Brunkeflostrand och i Svappavaara.
    Jag glömde smiliesen, menade inte att vara spydig utan skämtsam! Här är den: Skrattande
Svar på tråden Hemstädning