• Sante

    Bf Januari 2014 göteborg

    Startar denna tråd för att se om det finns några mer här som har bf i januari 2014 och bor i gbg. Jag väntar mitt första barn och bor i Torslanda!

  • Svar på tråden Bf Januari 2014 göteborg
  • Sante

    Hej. Va trevligt att de finns några fler :) nu har ju dock mitt bf datum ändras till 31/12 men tänkte knipa så de blir i januari. Haha

  • MrsCD

    Hahaha! Du kan ju trösta dig med att de flesta föder lite senare än beräknat med första barnet. Min knodd tittade dock ut en dag innan beräknat datum.

  • Session

    Hehe, ja du får knipa ordentligt.

    När barnmorskan räknar på en genomsnittlig cykel fick vi bf 6 januari. Det känns aningens riskabelt om den får för sig att titta ut tidigt. Men jag har lite längre cykel än 28 dagar så b, trodde att det snarare kommer bli 9-10 januari och det låter bättre

    MrsCD: Hur gammal är din första? Min lille blev 2 i april.

    Hur mår ni annars? Här blev det snabbt mycket värre. Kände ingenting de första veckorna, bara lite molvärk och aningen spänningar i brösten. Men nu är jag totalt slutkörd! Så sjukt trött!!! Och ett illamående som stör hela tiden. Måste äta, äta och äta.

  • MrsCD
    Session skrev 2013-06-03 09:17:21 följande:
    Hehe, ja du får knipa ordentligt.

    När barnmorskan räknar på en genomsnittlig cykel fick vi bf 6 januari. Det känns aningens riskabelt om den får för sig att titta ut tidigt. Men jag har lite längre cykel än 28 dagar så b, trodde att det snarare kommer bli 9-10 januari och det låter bättre

    MrsCD: Hur gammal är din första? Min lille blev 2 i april.

    Hur mår ni annars? Här blev det snabbt mycket värre. Kände ingenting de första veckorna, bara lite molvärk och aningen spänningar i brösten. Men nu är jag totalt slutkörd! Så sjukt trött!!! Och ett illamående som stör hela tiden. Måste äta, äta och äta.

    Min dotter är 3, snart 3,5. Så det är ju dags med syskon nu. Har fått en hel del hintar

    Jag mår illa och är trött och yr, men så länge jag inte kräks är jag nöjd. Ömma och tunga bröst också. Är i vecka 8 nu och förra graviditeten var det extra jobbigt from 8-12, så jag vet vad jag har framför mig... Och bara en veckas ledighet på hela sommaren.
  • Sante

    Kul att flera hittar hit :)

    Jag är i v.9+5 och illamåendet blir bara värre å värre. Speciellt från kl.19 tills jag lägger mig. Dock slipper jag kräkas. Annars är jag trött med större och ömmare bröst! ;)

  • lisaaster

    Hej Är gärna med här och på Facebook om ni hittar mig. Vi väntar barn i januari den 16onde är det beräknat. Bor också på Hisingen, Aröd. Vore roligt att träffa lite andra fol i Göteborg och promenera och fika med. Lisa

Svar på tråden Bf Januari 2014 göteborg