• konami

Planering till nummer 3 :)

Nu är spiralen borta och även snart min operation. Sedan ska bebis värkstan börja ;) är det nån mer som planerar syskon ? Mina barn är 2och 4 år där min son (4åringen) pratar mest om att han vill ha en lille bror :) (fast dem vet inte om att de ev blir bebis snart ) :) nån som vet hur lång tid det tar innan man får tillbax sin mens ?

• Svar på tråden Planering till nummer 3 :)
  • Tizi

Det är nog bara jag i den här tråden som VILL ha mens nu va?! Men det är ju bara för att kunna börja verkstan sen!!! Lycka till alla som har bim i dagarna!

• Tizi

Dock hade vi oskyddat 5 och 6 dagar innan äl så om det var några riktiga survivers kaaan jag blivit gravid... Jag vet inte exakt vilken dag jag hade äl men tror inte det var tidigare än så iaf. Jaja det återstår att se om några dagar!!

• MammaMia74

Jag läste någonstans att 7 av 10 per blir gravida, om man har sex varje dag inom tre månader. Men bara 1-2 par av 10, om man har sex en gång i veckan. Så nu får vi sexa på. Så vi lyckas bli gravida i höst. Om vi inte redan är det.

Mia
  • numberone

Ååååå jag såg "vår" vagn idag på gekås!! Herrejävlar vad snygg den är!!! Kronan duo s!!!!

• Nawifa

Visst är det roligt numberone jag ser buffalon hela tiden också :) vill så gärna komma dit nu men bebis mage och vagnköp! Siktar på en junibebis, finns ju stor risk att jag isåfall får i maj eftersom båda barnen är 15 dagar innan BF, hur har ni haft förlossningarna innan eller efter BF?

• Maria222

Härligt att ni finns här tjejer så man kan få gnälla lite och sedan bli på bättre humör av era kommentarer! :)

Här är det också en Ullareds resa på gång! åker 12 oktober. Ska köpa julklappar. Det är så härligt på Ullared tycker jag. Billigt och roligt med alla saker. Jag shoppar i princip aldrig annars så därför blir det extra skoj!

Mina barn är födda 9 respektive 4 dagar efter Bf så de har varit ganska punktliga. 
    Vi har 5 födelsedagar i juni inom den närmaste släkten så en maj bebis skulle vara perfekt för uss, ur kalassynpunkt :)

• numberone
    Nawifa skrev 2013-08-30 19:02:05 följande:

Visst är det roligt numberone jag ser buffalon hela tiden också :) vill så gärna komma dit nu men bebis mage och vagnköp! Siktar på en junibebis, finns ju stor risk att jag isåfall får i maj eftersom båda barnen är 15 dagar innan BF, hur har ni haft förlossningarna innan eller efter BF?

Min första kom 18 dagar över tiden och då satte de igång mig.

Min andra snittades planerat om jag inte minns fel v39+6
  • klarlack

Hej tjejer! Har inte skrivit så mycket här men läser alla inlägg ni gör:) hoppas verkligen att vi alla blir på smällen snart:)
    Jag tänkte kolla med er om ni mår illa vid ÄL? Jag har stegring på mina test, inte tillfälligt starka än men stegring i allafall,har lite svårt att tolka dom.
    Men kan man må illa av ÄL? Jag har mått sjukt illa igår och idag, vill inte äta för då mår jag mer illa. Har inte haft problem med det tidigare men nu har jag det. Någon av er som mår illa vid ÄL?

• Tizi

Första kom 7 dagar innan bf och andra 12 dagar efter bf! Sååå dryyyyg väntan att gå över tiden när första kom tidigare!! Men blir det en trea tror jag nog på precis runt bf då andra barnet låg så konstigt så förlossningen aldrig ville starta..

Svar på tråden Planering till nummer 3 :)