• Duckan

SL suger !!

Jag ogillar starkt de här nya laddningsbara korten. Svårt att hålla reda på hur mycket man har kvar då det inte visas när du åker t-bana. Vips står du där utan giltigt kort och kan inte åka med. Jag tänker inte haka på sms-biljetterna igen då de är löjligt dyra och det försvårar allting.

• Duckan

Ts, förresten, glöm inte att kolla upp så de inte drar pengar för biljetterna du aldrig fick. Det har hänt både mig och min man. Ganska stor summa när du skickat sms 5 ggr.

• Duckan

LFF, man kan visa sin telefon att man skickat sms-biljett men inte fått svar. Då ser de att man försökt göra rätt för sig.

• Duckan

LFF: jaha, har inte fattat det där med fyrkanten!! Då har jag ändå ringt sl och hört mig för om hur kortet funkar. Tack för upplysningen!!
    Looga in och kolla saldo finns det inte alltid tid för när man är i farten och måste ta sig nånstans, men visst går det att kolla, det gör det ju. Dock var det så mycket enklare med remsan du såg det klart och tydligt framför dig.

• Duckan

LFF, jag pratade med en flicka personligen på sl för att få info, men hon glömde väl att nämna den gula fyrkanten. Nu vet jag

Svar på tråden SL suger !!