Min son tar droger
sara122 skrev 2013-05-09 18:32:20 följande:
Min son som är 20 år tar droger det hela började efter julen 2012 då han testade cannabis för första gångensedan dess har det bara gått utför och nu tar han andra droger misstänker jag för han luktar inte cannabis längre numera bor han hos sin mormor och i måndags kom han hem och gick till attack mot min sambo han fick en så kallad snedtändning vet inte vad han tar mer för droger misstänker att det kanske kan vara anabola steorider för jag har läst att man kan få snedtändning av det också och bli aggressiv han har även mobilen avstängd och sagt till sin mormor att han inte vill träffa mig mera vet inte varför han inte vill träffa mig mera undra om det kan bero på drogerna eller om det beror på att han fick snedtändning och slog min sambo jag mår så himla dåligt av det här nu
Man kan få snetändning på många drogor om du är orolig för din son, så försök få en LVM Lag och vård om missbrukare då, då blir han tvångsomhändertagen under en tid tills han mår bättre vet att det låter elakt från din sida, men tro mig om han går på tunga drogor kan han ta en överdos närsomhälst. Och du gör honom ingen tjänst i att inte göra något. Ta kontakt med soc och så tar dom kontakt med honom så han MÅSTE lämna pisseprov då ser dom vilka drogor han tar är det canabis brukar inget hända men är det amfetamin, kokain osv så får han en LVM och det kommer att hjälpa han även om han inte inser det nu. Önskar er lycka till