• Anonym (Slicksugen)

Kvinnor, hur vill ni bli slickade?

Ska det va med bred tunga eller spetsig, runt klitoris eller på klitoris eller längs med slidöppningen, hårt eller mjukt eller helt enkelt en variation av alltihop?
    Svara som du tycker personligen som kvinna.

• Svar på tråden Kvinnor, hur vill ni bli slickade?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (blä)

Hur jag vill bli slickad? Inte alls, tack!!

• Kolibri12
    Anonym (Mmmm....;)) skrev 2013-05-10 23:12:10 följande:
    Jag föredrar att han först har smekt mig med händerna över andra delar av kroppen, magen, ryggen, brösten, insidan låren, rumpan och sakta närmat sig mitt sköte. I början varsamt med lätta och långsamma slickningar med bred tunga - inledningsvis inte på klitoris topp alls utan runtom för att sedan närma sig mitten. Han får gärna slicka runt slidöppningen och längs blygdläpparna, smeka med fingrarna både inut i och utanpå, trycka på G-punkten som sitter "uppåt" i slidan ungefär en fingerlängd in samtidigt som han mot slutet har bred tunga och tar hela min svullna klitoris i sin mun.
    Om han är varsam och jag är riktigt kåt så får han gärna sakta föra in ett finger i mitt anus också, att känna hans fingrar i hela mig och med hans mun och tunga som njuter av mitt sköte är riktigt hett.... Flört

Det är viktigt att han är lyhörd och känner av om han ska ta det lugnare eller snabbare. Genom att hålla hans huvud eller helt enkelt säga till hur jag vill ha det brukar det funka.

TS, gör så och hon kommer ha ett leende på läpparna!     Solig
    AmenDrömmer
  • Anonym (hej)

Jag gillar mkt smek runt om till en början, låren, magen, närma sig långsamt, få en att böna och be;)
    Sedan gillar jag om killen slickar med ganska hård och spetsig tunga (bred och slapp tunga är inget för mig) och inte allt för snabbt heller. Ganska avtändande med killar som går rakt på med nån elvispsfart med en gång.:P Man måste bygga upp det långsamt!
    Gärna inte rakt på klitoris utan lite ovanför eller vid sidan av (men är väl ganska individuellt sånt där).
    Inga fingrar fören mot slutet då man är nära att komma och då ska det bara bara nån centimeter in. Kan vara skönt om man tar mot G-punkten men helst när man är nära att komma.
    Gillar rytmiska slickningar! bästa är om killen gör det lite stötvis eller vad man ska säga:P
    Ett stort Don´t för mig är när killen suger på ens klitoris, verkligen inte skönt! Mer obehagligt:S

• Anonym (1)
    Anonym (blä) skrev 2013-05-10 23:15:18 följande:
    Hur jag vill bli slickad? Inte alls, tack!!

Instämmer! Brrrr Rynkar på näsan
  • Anonym (Slicksugen)

Fint beskrivet av hur nu vill ha det av ni som vill bli slickade. Jag gick nästan i gång när jag läste det.

Gillar ni att bli slickade liggandes på rygg med mannens huvud uppåt, typ slicka uppåt, eller mannens huvud tvärtom nedåt? Och gillar ni att bli slickade bakifrån?

• Anonym (Tjej)

Jag vill redan vara kåt innan jag blir slickad, annars känns det inte bra för mig. Lite hångel och att killen smeker mig mellan benen (utanpå kläderna) funkar fint för mig. Går han ner på mig med en gång så blir jag inte kåt, alls.

När han väl är där nere så vill jag att han börjar med bred tunga längs hela springan, lite som uppvärmning. Sedan får han närma sig klitoris, men inte rakt på, utan runtomkring. Går igång riktigt om han varierar mellan det ett tag. När jag är riktigt kåt älskar jag när han, med spetsig tunga, liksom slickar omkring slidöppningen (och gärna sticker in den lite grann). Avslutningsvis vill jag att han ska slicka klitoris (gärna samtidigt som han pullar mig). Himmelskt, i min mening.

Allra bäst tycker jag om när han slickar mig i 69:an (han underst), då går jag igång otroligt mycket när han också får njuta. Sen tycker jag nog om att bli slickad bakifrån (jag ståendes på alla fyra) och sittandes över hans ansikte lika mycket. När han slickar mig bakifrån kan han smeka min rumpa samtidigt (hett!) och när jag sitter över hans ansikte gillar jag känslan av att han blir lite undergiven. Jag vet att också han går igång på de här två sätten. Att ligga på rygg och bli slickad, med särade ben och honom liggandes i fotänden av sängen, är inte världens grej. Vi känns väldigt långt ifrån varandra och jag känner mig inte riktigt bekväm med att bara jag får njutning. Då när jag ligger så vill jag mest få det överstökad (han med), så det blir aldrig särskilt bra. För att jag ska gå igång på det krävs det väääldigt lång tid och det har ingen lust med.
    (Ibland ställer han sig på knä i duschen och slickar mig medans jag står lutad mot duschväggen, men det gillar jag inte riktigt. Jag kan inte slappna av när jag står och då står jag bara där och skakar med benen för att jag spänner mig så mycket. Nej, tack.) 

• celine71

Lite extra sexigt att sitta på en stol/soffa med rumpan långt ut och ha mannen på knä..mjuk och bred tunga, gärna så att stor yta blir stimmulerad...gärna att man känner mannens läppar också emellanåt...liksom blir kysst (inte suga. Det blir för starkt )..Gärna att mannen smeker med 2 fingrar innuti...lite oregelbundet.

Funkar också att ligga på sängkanten med benen i golvet...mannen på knä.

Häftigt är också att stå, gärna så att man kan stödja sig bakåt med händerna mot tex ett bord.

• Anonym (Gärna det)
    celine71 skrev 2013-05-11 12:01:23 följande:
    Lite extra sexigt att sitta på en stol/soffa med rumpan långt ut och ha mannen på knä..mjuk och bred tunga, gärna så att stor yta blir stimmulerad...gärna att man känner mannens läppar också emellanåt...liksom blir kysst (inte suga. Det blir för starkt )..Gärna att mannen smeker med 2 fingrar innuti...lite oregelbundet.
    Funkar också att ligga på sängkanten med benen i golvet...mannen på knä.
    Häftigt är också att stå, gärna så att man kan stödja sig bakåt med händerna mot tex ett bord.
    Du verkar gilla att ha mannen på knä . Jag blev väldigt sugen på att slicka nu.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Kvinnor, hur vill ni bli slickade?