• celine71

Kvinnor, hur vill ni bli slickade?

Lite extra sexigt att sitta på en stol/soffa med rumpan långt ut och ha mannen på knä..mjuk och bred tunga, gärna så att stor yta blir stimmulerad...gärna att man känner mannens läppar också emellanåt...liksom blir kysst (inte suga. Det blir för starkt )..Gärna att mannen smeker med 2 fingrar innuti...lite oregelbundet.

Funkar också att ligga på sängkanten med benen i golvet...mannen på knä.

Häftigt är också att stå, gärna så att man kan stödja sig bakåt med händerna mot tex ett bord.

• celine71
    Anonym (Gärna det) skrev 2013-05-11 16:38:14 följande:
    Du verkar gilla att ha mannen på knä . Jag blev väldigt sugen på att slicka nu.

haha..kanske det...Jag gillar iof att ligga också, eller att sitta över mannen som ligger.

Men det är häftigt att ha benen i golvet på något sätt (föredrar det även när jag är ensam)...När man står och får en kraftig orgasm sprider det sig så skönt...
  • celine71
    Anonym (Slicksugen) skrev 2013-05-26 20:43:26 följande:
    Bra att du tog upp det där med tempo. Om vi utgår från att det brister i lyhördhet från mannen eller kommunikation från kvinnan av nån anledning, vilket tempo gäller. Det låter ju naturligt att man ska börja lugnt och mjukt och avsluta hårdare och fortare. Stämmer det? Och hur hårt är hårt och hur fort är fort?

Om man ser porrfilm så slickar mannen alltid fortare och kör runt hela ansiktet medan tjejen i tjejsexfilmer har ett lugnare tempo med liksom munnen på tungavstånd från fittan. Vilket är bäst i det verkliga livet utanför porrfilmens värld? 

Tänk att klitoris är ett ollon och huden omkring förhuden, så blir det nog ganska bra. Tänk på hur det skulle kännts för dig som man. Lyssna in känn in kvinnans kåthetsgrad och tänk på hur du skulle vilja bli slickad på ditt "ollon"...Alla känner ju inte lika .Varken män eller kvinnor ,men om man tänker så, kommer man nog ganska rätt. Oftast finns det något litet ställe som är lite extra skönt...om du använder tungan bred och ganska avslappnad är det större chans att just det området stimuleras...;)...blöt upp med extra saliv eller smeta upp fittsaften till klitoris....
  • celine71
    Anonym (Slicksugen) skrev 2013-05-28 12:21:17 följande:
    En del tycks gilla två fingrar i fittan samtidigt som de blir slickade medan en del vill inte ha nån penetration under tiden. Någon jag har varit med ville ha fingrar i sig men helt stilla medan en annan gick igång på att få g-punkten smekt samtidigt.

Jag undrar för det som gillar fingrar i sig om ni gillar att man pullar fort eller sakta, hårt eller mjukt samtidigt som ni blir slickade? 

Inte för fort i början.

Jag gillar när mannen gör det lite oregelbundet...långa långsamma införanden .....sedan snabbt och lite hårt...varierar lite så till på slutet då det kan få vara lite mer jämna och tydliga tryck. (om man hinner uppfatta det, kan ju hända att man kommer under den oregelbundna smekningarna). Jag gillar oregelbundenheten för det är så upphetsande att inte veta riktigt.. ;)
Svar på tråden Kvinnor, hur vill ni bli slickade?