Använder du trosskydd alltid?
illalilla skrev 2013-05-11 18:44:33 följande:
Ser ni kopplingen?
Dom som inte använder har inga problem med flytningar.......dom som gör det har jätteproblem?
Får byta flera gånger om dan?
Kan det vara så att det är en ond cirkel, täpp till om musen och det flödar....låt musen andas och det oflödar?
Jag har rikliga flytningar alltid och har haft sen jag var typ 14. Ibland är det så mycket att det rinner ner för benen om jag inte har trosor på mig. När jag var Ung visste jag inte att trosskydd fanns och använde bara lössittande bommulstrosor som jag bytte 3ggr/dag men hade ändå flytningar så jag tror att kopplingen mer är de med rikliga flytningar använder trosskydd för de har rikliga flytningar. Jag har aldrig upplevt att jag får mer flytningar av trosskydd däremot kan man få svamp. För att undvika svamp sover jag utan trosor. När jag är hemma går jag naken eller med klänning utan trosor. När jag inte har de kraftigaste flytningarna så går jag ibland utan trosskydd och torkar trosorna med papper när jag går på toa. Så ni som inte har så mycket flytningar kan vara glada för det. Slippa gå som man har kissat på sig, slippa vara orolig att trosorna ska börja lukta, slippa få slut i troshyllan för att det går åt 28trosor/vecka, slippa lägga pengar på trosskydd, slippa rulla ihop och gömma trosorna när man tex byter till bikini eller tillbaka. Det är skitjobbigt och många här i kommentarsfältet låter så otroligt naiva och dömmande.
"Jag fattar inte varför vissa människor köper jättemycket insulin varje månad! Jag behöver minsann aldrig ta insulin" så låter ni 😅