Inlägg från: Anonym (omskakas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (omskakas)

Drogest vid nyanställning?

Gå in på flashback forum och sök så kommer du att finna svaret på dina fråga. Det är fan sinnesjukt att man ska behöva ta ett drogtest för att få ta ett jobb. Ingen jävel tycker att det är några konstigheter att supa efter jobbet. Men så fort drogen är olaglig så blir det konstigheter.

• Anonym (omskakas)
    Rataxes skrev 2013-05-12 10:45:37 följande:

Hoppas jag slipper träffa dig på min arbetsplats.
    Berätta varför. 
  • Anonym (omskakas)
    Smartie skrev 2013-05-12 18:01:53 följande:
    Men hur länge syns drogerna i blodet då? För har du alkohol i blodet när du går till jobbet / gör test, lär ju inte det vara till din fördel heller. Även om drogen är laglig...
    Ja alkohol syns nog bara 12-24 timmar kan jag tänka mig. Alltså när man är påverkad av det. Cannabis tar man ju ofta urinprov för att kolla och det kan ju sitta i ett bra tag. Även när man inte är påverkad av det. Men jag har inte så bra koll på just det så jag kan inte svara på den frågan ordentligt. Kolla flashback som sagt eller bara googla runt lite.
  • Anonym (omskakas)
    Smartie skrev 2013-05-12 18:01:53 följande:
    Men hur länge syns drogerna i blodet då? För har du alkohol i blodet när du går till jobbet / gör test, lär ju inte det vara till din fördel heller. Även om drogen är laglig...
    Sen finns det säkert olika sorters test som fungerar på olika sätt. Jag vet inte. 
Svar på tråden Drogest vid nyanställning?