Syskon i Västerås.
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
Hej! Va roligt att vi börjar bli ett par stycken :) Vi har kört oskyddat ett år nu. Försökte redan förra sommaren och blev gravid. Skulle fått bebis nu i maj, men det blev ett missfall i vecka åtta. Sen försökte vi aktivt hela hösten utan att det tog sig. Tog paus under vintermånaderna och skulle börja försöka igen nu i maj. Dock blev det ett litet oupsi och jag blev gravid i april. Skulle bli januaribebis. Fick dock missfall i vecka åtta igen i måndags :(
Så nu väntar jag på att det ska sluta blöda så vi kan försöka igen. Hoppas på marsbebis nu då...
Om cykeln är som den ska efter MF så har jag BIM på tisdag. Så nu sitter jag här och njuter av mitt, förhoppningsvis, sista glas vin på ungefär ett år... :)
Vågar inte testa. Orkar inte bli besviken igen. Känns som att mensen är på gång. Väljer att leva på hoppet ett par dagar till. Om inte mensen kommit innan helgen så testar jag då...
Mensen kom idag. Besvikelsen är stor...
Jag har inte varit här inne på några veckor. Var så besviken när jag fick mens så jag behövde ta en lite paus. Nu har jag semester och har tagit lite semester mentalt från bebisbaket också. Men på semestern har man ju lite mer mys så vi får väl se... :)
Hoppas det går bra för er andra också. Och att det blir ett litet oupsi för dig Lakrits ;)
Hur går det Lakrits?! Jag tror jag har BIM 25:e. Väntar med att testa så får vi se. Men nu känns det iaf spännande och roligt att försöka igen. Hoppas!
Och förresten, välkommen LokesMammi!
Ååh!! Grattis Lakrits!! Va glad jag blir :) Klart den ska stanna. Och att jag ska få plus, aprilbebisar är ju vår grej ju ;)
Men jag vågar nog inte testa förrän i helgen... Spännande :)