• Svar på tråden Syskon i Västerås.
  • angeni

    Vi planerar, bor dock inte i Västerås men i Västmanland. Planerar tredje barnet nu. 

  • angeni
    Lakrits skrev 2013-05-30 22:53:23 följande:
    Vill börja planera 3e men har inte riktigt fått med mig mannen än men jobbar på det.
     
    Det är nog samma läge här, men är oskyddade. Dock herren i huset är väl lite osäker ännu men vi får försöka hålla de på den positiva sidan :)
    kul med flera i denna tråden.  
  • angeni

    Här har jag känt av äl ganska tydligt:) så återstår och se.villeju dock ha ett mars-april barn;) men får se vad kroppen har för planer, mensvärk och ömma bröst nu så väntar på Mensen, testade neg imorse iaf,

  • Lakrits

    Ok, härligt! Hoppas på ett +.
    Jag hade gärna fått en liten i april-juli nästa år så har väl några månader på mig att övertala mannen.

  • 2 barnsmamma

    En till som planerar en 3:e.
    Men det är svårt denna gång, har försökt i ett år nu, men "skam den som ger sig" :)

  • angeni

    Lakrits: Mina barn är 4 och den andra blir 3 i sommar :) 
    Ja vi får se vad som händer :)

    2barnsmamma: Kul att du hittade hit. Vi hoppas att det tar sig snart för er! Lång väntan.

    Hur gamla är era barn? 

  • ScillaBlå

    Hej! Va roligt att vi börjar bli ett par stycken :) Vi har kört oskyddat ett år nu. Försökte redan förra sommaren och blev gravid. Skulle fått bebis nu i maj, men det blev ett missfall i vecka åtta. Sen försökte vi aktivt hela hösten utan att det tog sig. Tog paus under vintermånaderna och skulle börja försöka igen nu i maj. Dock blev det ett litet oupsi och jag blev gravid i april. Skulle bli januaribebis. Fick dock missfall i vecka åtta igen i måndags :(

    Så nu väntar jag på att det ska sluta blöda så vi kan försöka igen. Hoppas på marsbebis nu då...

Svar på tråden Syskon i Västerås.