Syskon i Västerås.
Här har jag en jättekonstig känsla i magen. Det liksom vibrerar i nedre delen av magen! Hela tiden, skumt! Annars är det de vanliga. Ömma bröst och mensvärk, men de har jag ju haft innan mens förra gången.
Här har jag en jättekonstig känsla i magen. Det liksom vibrerar i nedre delen av magen! Hela tiden, skumt! Annars är det de vanliga. Ömma bröst och mensvärk, men de har jag ju haft innan mens förra gången.
Lakrits: håller tummarna för goda resultat på vul!
Lakrits: skönt att de såg något litet där! Nu håller vi tummarna att ni ser ett litet hjärta som tickar nästa gång!
6 dagar till bim!
Har en konstig vibrerande känsla i magen. Den vägrar att försvinna! Haft i flera dagar nu. Lite ömma bröst men det kan lika gärna vara PMS!
Jag vill testa nu!! Vill veta. Hatar att bara gå och vänta.. Men ska försöka hålla mig tills tisdag iaf!
Nope Mensen kom igår... Inge vidare men då behöver jag inte tänka på något när jag åker utomlands. :)
Härligt lakrits! Skönt med ett sådant resultat:)
Här tror jag Ägglossning var igår så nu är det 14 dagars väntan.
Scillablå: vad tråkigt! Nu får vi ta nya tag:)
Lakrits härligt att höra att det gått så långt nu:)
Här vet jag inte när jag ska ha min mens. Tror Ägglossning var försenad eller utebliven så avvaktar någon vecka till,
Neg test idag. Så får invänta men sen då...
Ingen mens ännu men tydliga känningar av den.. Flytningar och mensvärk av och till. Får avvakta någon dag till. Kanske kommer inatt eller ikväll:/
Scillablå: vi häller tummarna att de hittade fram istället;)
Scillablå: känner igen den känslan, alldeles för väl...
Här blev det mens och nu blir det lite fokus på skola istället men däremot så kommer vi inte skydda oss så det kan ju fortfarande hända något.
Lokesmammi: stort grattis!!
Lakrits: vi har för tillfället lagt ner planerna på bebis tyvärr. Fortfarande oskyddad så händer det så får vi se:)
Scillablå: stort grattis!! Härligt att höra om nya plus:)