Inlägg från: Lakrits |Visa alla inlägg
  • Lakrits

Syskon i Västerås.

ScillaBlå - nej vad tråkigt med bemötandet! Hoppas verkligen du kan få hjälp från annat håll... Det känns som att något är konstigt, kanske något hormon som är fel. Har du tex kollat dig för hypothyreos? Jag har det och vet att det kan orsaka mf om man har för låga/höga värden. Det är ganska vanligt att få hypo. efter en graviditet, dock inte så många som pratar om det.

Hoppas verkligen att ni kan få hjälp...

Kan du inte försöka ringa kk igen och ignorera mf i maj och låtsas som att de skrivit fel eller nåt... De kanske inte ens antecknade det.. Kramar

• Lakrits

ScillaBlå - vad bra att de tar tag i det! Hoppas allt ska lösa sig asap.

• Lakrits

Hej på er, nu är det snart dags för vul och återbesök efter de blödningar och vul jag gjorde i V5+4 då de knappt såg något. Blödningarna slutade ju och jag har fått mer och mer gravsymptom så hoppas verkligen att det finns ett litet pyre med pickande hjärta där inne! Kommer bli chockad om det inte ser bra ut men måste ha de också i åtanke, jag hade ändå brun/rosa flytningar i 5 dagar...

Hur går det för er andra?

• Lakrits

Härligt, baka på ScillaBlå!

Ja vul idag, det gick bra, ett litet pyre med ett pickande hjärta. Kändes underbart men samtidigt mätte hon den till 7 mm vilket enligt henne gav 6+4, jag trodde jag var i 7+2.... Såg en fotad lista som någon här på FL lagt upp i en tråd och där stod det att 7 mm var 6+6 så det kändes lite bättre...

Läkaren var inte orolig och sa att det var ofta det diffade en del i början och att befruktningen skett senare och att spermierna levt längre än man trott.

Jag trodde jag hade äl-sekret (eller en stor geleig klump, ursäkta detaljerna) den 6/7 och vi hade sex 7/7 men själva äl kanske inträffade mycket senare..

Ja ja skönt att pyrets hjärta slog iaf, nu har jag sett ett hjärta slå tidigare och ändå fått ma men förhoppningsvis går allt bra. Kan bara inte sluta oroa mig.

Svar på tråden Syskon i Västerås.