Syskon i Västerås.
Jag är glad för dig Lakrits. Skönt att det gått så långt nu!
Själv är jag inne i ÄL-fasen nu. Så vi testar och myser och hoppas...
Jag är glad för dig Lakrits. Skönt att det gått så långt nu!
Själv är jag inne i ÄL-fasen nu. Så vi testar och myser och hoppas...
Sitter på jobbet med värsta ÄL-värken. Träffar inte gubben förrän imorgon kväll. Hoppas att krigarna från i söndags lever än...
BIM idag eller, Angeni? Hoppas mensen håller sig undan.
Själv fick jag fullt utslag på ÄL-testet idag. Myste igår så nu hoppas jag. Märker att jag blivit desperat nu... Tänkte åka och simma idag. Men fick för mig att krigarna kanske skulle sköljas ut innan de hunnit befrukta ägget där inne då. Löjligt, jag vet, men kanske kanske kan det hjälpa. Blev iaf fötterna upp i soffan istället ;)
Jäklar att man inte kan slappna av och bara vänta. Sitter här på BIM -10 och inbillar mig att jag har molvärk och mår illa. Det är ju bara så dumt. Men jag vill ju så mycket...
Enligt min app har jag nu gått in i vecka fyra. Hoppas jag får gå in i vecka fem också. BIM om en vecka...
Men har du inte testat då? Jag hade aldrig kunnat hålla mig så länge :)
Åh, va roligt! Grattis :)
Jag kunde inte heller hålla mig imorse utan testade. Negativt så klart. BIM nångång mellan torsdag och söndag så än lever hoppet...
Jag vet :) man ska vänta till efter BIM. Men jag vet inte riktigt när det är och dessutom har jag haft såna symptom sista veckan att jag tänkte att det skulle ge utslag. Men igår fick jag vanligt mensvärk istället för molvärk så vi får väl se... Hoppet har minskat.
Blev inget den här gången heller...:(
ScillaBlå - hur har det gått med proverna du tagit? Fått några svar? Kram
Lyckanssmed - oj oj tätt!
Timing Lakrits. Jag har precis kommit hem från besök på KK. Allt ser bra ut och läkaren bekräftade att jag haft ägglossning nyligen. Jag har även tagit cellprov och klamydiatest (trots att jag varit med samma karl i tio år) för att utesluta så mycket som möjligt.
Den här månaden har jag testat både Bisolvon och Apiforce (bidrottninggele). Plus att jag ökat på B och D-vitamin och folsyra. Har även tvingat min man att äta zink.
Läkaren kunde inte se om jag är gravid eller ej, men inom en vecka lär det visa sig iaf. Håll tummar!
Inte om inte proverna visar nåt konstigt. Så sen får jag väl vända mig privat om vi vill ha mer hjälp.
Tack! Hur går det för dig? Mår du bättre nu? Och har maken börjat smälta den lilla än?!
Toppen! Skönt :)
Glad för din skull jag!!
Shit, jag har plussat!! Helt oväntat denna gång. Stämmer det kanske att det händer när man nästan gett upp?! Känns härligt iaf :)
Tack! Så himla glad :)