• Äldre 12 May 20:06
    2259 visningar
    6 svar
    6
    2259

    Sömn hjälp!

    Jag vet snart inte vart jag tar vägen.. varje sövning tar 1 timme nu för tiden. 
    Våra tjejer är 2 år ganska exakt och dom delar sovrum. Varje sövning är en kamp då det bara ska lekas o stojas och busas. Jag vill så gärna dela på dom o sätta dom i varsitt rum för att slippa detta problem, men tror att de kan bli värre om dom inte längre har tryggheten hos varandra. Någon annan med samma problem?

    de har alltid varit lite såhär, men senaste tiden har de varit i typ en timme o de har de inte varit innan.

    Man står bara där som ett frågetecken 25:e gången man är inne för att man redan provat allt, sagt allt,gjort allt och inget hjälper.. till slut vet man inte vad man ska göra! 

  • Svar på tråden Sömn hjälp!
  • Äldre 12 May 21:33
    #2

    Kanske skulle varit tydligare med att dom inte ligger i spjälsängar längre utan springer alltså omkring o hoppar runt i varandras sängar osv så fort vi lämnar rummet .

    Gjorde liknande som dig när dom sov i spjälsäng då de blev en del stojande då med fast på avstånd nu. Men det fungerar inte alls nu :(

    Men tack för tipset och kanske ska pröva det igen 'även fast dom ligger i växasängar, kanske fungerar efter några veckors kämpande. Ger kanske upp för snabbt :(

    Någon som har äldre tvillingar som någon gång provat separata sovrum? antingen helt o hållet eller bara under en kort tid?  

Svar på tråden Sömn hjälp!