Anonym (freemasonexposer) skrev 2013-05-15 16:20:09 följande:
Medlemmarna i Illuminati är besatta av numerologi. Det är en form av häxkonst man dyrkar fullmåne etc. John Todd är väl den mest kända som har varit med i illuminati och har kommit ut ur det. Det började med att jag läste om bassisten i Slipknot som påstås ha tagit självmord vilket jag tror är tveksamt och då var det någon på ett forum som länkade om John Todd som han har skrivit från ett fängelse tror jag det var:
Jag kan länka här:
www.kt70.com/~jamesjpn/articles/john_todd_and...
Arrogans är väl en del av onda människors karaktär. Det är lite av deras svaghet att de är arroganta att de tror att de ska kunna komma undan med att avslöja sig själva och lyckas med det som de planerar. Lite som att högmod går före fall.
Hittade en artikel som pratar om arrogans inom illuminati, det finns i artikeln, prova ctrl+F och sök arrogance :
www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/armag...
Jag är inte helt övertygad om att det är Illuminati som gillar numerologi, vad jag ser hittills verkar det vara de som försöker avslöja som använder numerologi mest. Och för att avslöja en mer än hundra årig hemlig orden passar ju numerologi ganska bra efter som det inte är en vetenskap utan man får tolka och vända och vrida på siffror hur man vill.
John Todd var en intressant person.
He claimed to have served as a
Green Beret in
Vietnam before being transferred to
Germany, where he killed a commanding officer. His explanation for not serving jail time for this was that the
Illuminati freed him from jail and eliminated his military records.
[3]These records were later recovered by investigative journalists working for Christianity Today, who found that he had never been to Vietnam, but was only stationed in Germany for a few months before being discharged for psychiatric reasons and drug abuse. One report concluded that Todd found it difficult to distinguish reality and fantasy. After being discharged, he disappeared again until 1973.[1][3]
Inte alls otroligt att han skrev från ett fängelse han satt ju 16 år för en våldtäkt .