• Anonym (?)

Varför avslöjar illuminati sig själva?

Varför avslöjar illuminati sig själva om dom sammtidigt försöker lura oss? Jag förstår verkligen inte. Någon som kan förklara varför man gör som Andersson Cooper i det här klippet från cnn om sandy hook.
    ">

En jätte stor bild på en tecknad uggla. Det blir så övertydligt och jag undrar bara varför? It makes no sense. Någon som kan förklara syftet med detta?

• Svar på tråden Varför avslöjar illuminati sig själva?
  • Fiona M

kan ngn förklara syftet med alla dessa konspirationstrådar för mig?

• Anonym (i)
    Fiona M skrev 2013-05-13 00:36:28 följande:
    Samhället bygger på en konspiration....
  • Anonym (Bajskorv)

Det kan man verkligen fråga sig.

• Anonym (Bajskorv)
    Fiona M skrev 2013-05-13 00:36:28 följande:

Folk som söker spänning till sina trista mediokra liv kanske.
  • Anonym (Jag vet)

Predictive programming.

• Anonym (?)
    Anonym (Jag vet) skrev 2013-05-13 01:00:21 följande:
    Predictive programming.
    Jag fattar ändå inte. Om dom visar det så tydligt borde inte effekten bli den motsatta?
  • Anonym (1)

Vad är det för vits i att traska omkring och försöka vara mystisk och speciell om resten av världen inte fattar hur mystisk och speciell man är? Då är man ju bara helt vanlig, precis som alla andra.
    Hemska tanke!

• Anonym (Jag vet)
    Anonym (?) skrev 2013-05-13 01:34:00 följande:
    Jag fattar ändå inte. Om dom visar det så tydligt borde inte effekten bli den motsatta?

Nej. De flesta människor vill inte veta, sanningen är för obehaglig och de flesta människor vill hellre leka följa john än att ifrågasätta.

Just ugglan är en stor symbol, även ödlan, fjäril (MK Ultra). 

• Anonym (?)

Veteranmonumentet på djurgården kan jag förstå om alla inte ser det jag ser. Den symbolen kanske inte är lika känd. Men en uggla och i det sammanhanget? Dom som arbetar på cnn måste förstå vad för signaler dom ger tittarna eller? Och jag trodde dom ville få oss att fortsätta tro blint på det dom säger. Det känns så motsägelsefull.
  • Anonym (?)
    Anonym (Jag vet) skrev 2013-05-13 01:51:12 följande:

Nej. De flesta människor vill inte veta, sanningen är för obehaglig och de flesta människor vill hellre leka följa john än att ifrågasätta.

Just ugglan är en stor symbol, även ödlan, fjäril (MK Ultra). 

Så det är jag som tror för mycket om tittarna. Dom ser bara en fin bild ett barn ritat. Jag trodde det var mer känt nu men jag kanske har fel då. 
Svar på tråden Varför avslöjar illuminati sig själva?