Inlägg från: VojneVojne |Visa alla inlägg
  • VojneVojne

Varför är vi rädda för satanism?

Selfish Geene skrev 2013-05-15 23:47:32 följande:

Lan vi klargöra en sak?
    Är alla som tillber andra gudar än Allah "satanister" i ditt tycke?
    Är hinduer också satanister?
    Nej så är det inte verkligen! så vi ska inte göra nåt missförståelse så jag  orkar inte kämpa för att förklara sen!
    Jag förmodade fans inga förtrogna kvar,Tills jag övergav mig själv, märkte jag att fans inget främmande kvar.// Niyazi-i Misri
  • VojneVojne
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-05-15 23:51:53 följande:
    Mycket möjligt.
    Sluta fjanta dig.

Ja ja ok!
    Jag förmodade fans inga förtrogna kvar,Tills jag övergav mig själv, märkte jag att fans inget främmande kvar.// Niyazi-i Misri
  • VojneVojne
    Selfish Geene skrev 2013-05-15 23:53:41 följande:

Är vi eniga om att "satanister" per definition "tillber Satan"?
    Lite mer än så, inte nödvändigtvis man behöver tillbe utan tycka om , tycka att Gud felbehandlad Lucifer, hjälpa Djävulen med olika handlingar osv. Alla muslimer tillber inte Allah swt men de är muslimer ändå...
  • VojneVojne

Djävulens mål är förvilla människor sa vi ju så finns det människor som har kontakt med dem och följer deras order för att få de att uppnå sitt mål, tex att starta krig....

• VojneVojne

Nja du är inte medveten om varken Allah eller satan så är du inte utan du är offer för satan...

• VojneVojne

Om jag hade sagt från Koranen och hadither skulle vara nåt grund för dig? Du kommer ju ändå inte tro på det så spelar ingen roll väl?

Svar på tråden Varför är vi rädda för satanism?