Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Vår dåliga smak

oOOo oOOo skrev 2013-06-14 20:02:54 följande:
    Jag vet ju att du kör stadsjeep (och Skeppshult Promenad). Jag kör också stadsjeep. Antagligen dålig smak i miljökretsar. Men min drar inte farligt mycket faktiskt.

Förvånad Förvånad shit pommes, du har ju stenkoll på mig. Körde förresten och trillade med min cykel häromdagen när jag var sen på väg till en dejt, kanske var dålig smak hmm. Både styre & styrstång bockades så jag fick köpa nytt. Fick lite konstiga blickar av han i cykelaffären.
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    oOOo oOOo skrev 2013-06-14 20:16:31 följande:
    Men stackars {#emotions_dlg.flower}
    Vuxna karlar som cyklar och trillar förtjänar lite konstiga blickar Antar att cykelhandlaren inte tyckte den sortens skada inte gick ihop med dina senator tofflor Hur gick daten då? Fick hon börja plåstra om dig? 

Alltså vahettere, nu hade jag inte mina Senator varken när jag cyklade eller när jag lämnade in cykeln Daten var trevlig men resulterade inte i en repris.
  • Ernst Hugo
    twain skrev 2013-06-14 20:27:02 följande:
    Du kanske vill förklara varför? Flört Det är värt en egen tråd EH.

Men det var ju arkitekten som jag berättade om i denna tråden. Hon föreslog picknik eller bio direkt efter första dejten och ni tyckte jag dissade henne när jag sms:ade att det kunde hållas öppet Jag skrev i söndags till henne och berättade hur det var

Var iofs på en annan dejt dagen efter men det är en annan historia Drömmer   
  • Ernst Hugo
    twain skrev 2013-06-14 20:41:24 följande:
    Härligt förvirrade EH! HjärtaSkål

Jag har tydligen den dåliga smaken att ta upp helt orelaterade saker i din tråd.

Silly me Skäms
  • Ernst Hugo
    twain skrev 2013-06-14 22:03:55 följande:
    Ok, here goes. Hämtade mina barn på dagis iförd en smurf-tshirt. Kände mig rejält uttittad då och insåg att jag gillar att vara lite väl barnslig ibland. Det gäller fr mesta; kläder, smycken, musik, inredning och matlagning.

Jag är till exempel personen som lätt skulle kunna göra en hawaii-palm av fruktsalladen, även om jag var ensam hemma och det bara var till mig. Har dessutom en urusel musiksmak som varierar från gamla hårdrocksdängor till 90-tals grunge och nya poplåtar. Skäms Kan dessutom sätta en låt på repeat och bara studsa runt. Huvva, huvva, vad det blir jobbigt när musiksnobbar vill ha en connecting moment. Flört

Dålig smak beställd och levererad.

PS: Dammsugare är jättegoda och väldigt sofistikerade (Flört). Arracksbollar däremot...
    Arraksbollar med kokkaffe gillar jag också Skäms
  • Ernst Hugo
    twain skrev 2013-06-14 22:28:49 följande:
    *får bonde söker fru-vibbar*

Jaaa, eller tvärtom?
  • Ernst Hugo
    Feltryck01 skrev 2013-06-14 22:32:22 följande:
    Nu vet inte jg om det här är dålig smak, hjälp mig avgöra, jag gillar, nej, älllskar Morgan Pålsson - världsreporter. So funni! Fel?

Det är ju synnerligen god smak kvinna !!!
  • Ernst Hugo
    Tillie skrev 2013-06-15 22:16:50 följande:
    Jag gillar alla Singoalla-kex som finns, även med den kladdiga "sylten" i mitten som inte ens innehåller sylt.

Hur kan man inte tycka om Singoalla. Ett kex döpt efter en romsk sierska
  • Ernst Hugo
    Tillie skrev 2013-06-16 00:03:38 följande:
    För att dom kexen innehåller så många e-ämnenFlört

E-ämnen är en bra bas i varje trevligt mellanmål till desto yttermera är det inte dålig smak.
  • Ernst Hugo
    MrsC74 skrev 2013-06-16 23:28:51 följande:
    Varje gång jag går in här blir jag sugen på dammsugare !!

Är det inte en god gärning av mig så säg
Svar på tråden Vår dåliga smak