Inlägg från: En struts |Visa alla inlägg
  • En struts

Vår dåliga smak

Ha, ha. Nu ska jag nog kika lite på "Kärlek över Atlanten". Nä, det är dålig smak att jag inte går och lägger mig snart.

• En struts
    Maryam88 skrev 2013-05-16 19:06:51 följande:
    Jag gillar reklam. (på tv, radio och i brevlådan)
    Alla saker från delicato är super gott.
    Aftonbladets missvisande rubriker tycker jag är skit roliga.
    Sköljmedel med mycket doft använder jag i mängder.
    Ättiksgurka och syltlök äter jag till allt. Skäms
    Ha, ha

• En struts

Så, nu har jag sett "Kärlek över Atlanten" och känner mig riktigt skämmig för det.

• En struts

Jag sitter som fastetsad så fort de har en intervju med Carola Häggkvist på tv. Hon är så konstlad alltså, men då hon slog igenom hade hon (jag är nästan samma årgång som henne) så hade hon en magisk dragningskraft (och charm, tyckte jag då). Men nu blir man liksom fastetsad i att hon är så konstlad. Det är så fascinerande att hon orkar vara sådär hela intervjuerna igenom.
    Hur fan kan hon vara att umgås med? Det måste vara rent ut outhärdligt.
    Har hon något djup? Har hon någon nerv? Har hon någon botten överhuvudtaget?
    Fullständigt fascinerande att en människa kan vara sådär fasadig.

• En struts
    Trailer trash TT skrev 2013-05-20 17:12:24 följande:
    Jag gillar att sova i tält på rockfestivaler,dricka ljummen bira,bli packad .Tältet brukar oftast inte användas,somnar oftast på nån gräsplätt klockan 4 på morgonen,vaknar klockan 9 och fortsätter. Enda gången jag tar återställare är på festivaler.Är konstant full i 3 dagar
    Sölve skrev 2013-05-20 17:16:54 följande:
    Samma som mig. Festivalfrukosten består av pissljummen slatt ur någon vintetra som legat och jäst i solen, ölen kyls i uppblåsbara pooler man slitit som ett djur för att fylla med vatten, man är skitig från topp till tå och allt är bara underbart!  
    fucktard skrev 2013-05-20 18:37:52 följande:
    Åh, festivaler! Festivaler är det bästa jag vet. Konstant full i fem dagar, träffa massa folk och se massa bra band (eller missa dem för att jag somnat i tältet). Fast jag brukar vänta hela 30 minuter från att jag vaknat tills jag börjar dricka. Toalettkö och kaffekö!

Och jag duschar INTE på festivaler. Om inte någon typ kräks på mig.
    Ha, ha, ha ser rockfamiljen framför mig

Tänk att de finns irl. Ha, ha jag skulle hata att ligga i lervällingen på Roskilde.
    Däremot spelmansstämmor är helt ok. Men även det tältlivet kan bli lite hårt för min del.

• En struts

Jag gillar att sjunga kareoke. Ett tag stod jag här och gal: "and Iiii, will always love you-ouo...ouo..."

• En struts
    Tillie skrev 2013-05-22 16:01:20 följande:
    Fryst pommes tycker jag är gott att tugga på
    Ha, ha. ni är så gulliga här alla med era benägenheter
  • En struts

Jag äter upp morronmackorna innan de är klarbredda ibland Det kan irritera mig.
    Ibland äter jag så mycket när jag tillagar middagen så att jag är mätt när jag sätter mig. Ytterst dålig smak av mig att göra så!

• En struts
    Duckan skrev 2013-05-22 14:49:28 följande:
    Kom på en sak till som jag gillar, råa makaroner! Mölja munnen full, blaska till dem en stund och sen tugga, tugga. Mmm.
    Ha, ha, ha Ni är inte kloka i den här tråden!
  • En struts

Jag har plastpåsar kring allt. Skäms Det blir jag trackad för i den här familjen.

Samtidigt så tycker jag folk är jättekonstiga som lägger de gympaskorna direkt i ryggsäcken, då de har varit på gymmet. Eh, ryggsäcken blir ju skitig innanför och hur ofta tvättar man av den?

• En struts

Nu sitter jag och googlar på GAMLA Bachelorettes/Bachelor den amerikanska varianten på Youtube.

Svar på tråden Vår dåliga smak