Vår dåliga smak
Ha, ha. Nu ska jag nog kika lite på "Kärlek över Atlanten". Nä, det är dålig smak att jag inte går och lägger mig snart.
Ha, ha. Nu ska jag nog kika lite på "Kärlek över Atlanten". Nä, det är dålig smak att jag inte går och lägger mig snart.

Hata delicato! 
Så, nu har jag sett "Kärlek över Atlanten"
och känner mig riktigt skämmig för det.
Jag sitter som fastetsad så fort de har en intervju med Carola Häggkvist på tv. Hon är så konstlad alltså, men då hon slog igenom hade hon (jag är nästan samma årgång som henne) så hade hon en magisk dragningskraft (och charm, tyckte jag då). Men nu blir man liksom fastetsad i att hon är så konstlad. Det är så fascinerande att hon orkar vara sådär hela intervjuerna igenom.
Hur fan kan hon vara att umgås med? Det måste vara rent ut outhärdligt.
Har hon något djup? Har hon någon nerv? Har hon någon botten överhuvudtaget?
Fullständigt fascinerande att en människa kan vara sådär fasadig.
Jag gillar att sjunga kareoke. Ett tag stod jag här och gal: "and Iiii, will always love you-ouo...ouo..."
Jag äter upp morronmackorna innan de är klarbredda ibland
Det kan irritera mig.
Ibland äter jag så mycket när jag tillagar middagen så att jag är mätt när jag sätter mig. Ytterst dålig smak av mig att göra så!
Jag har plastpåsar kring allt.
Det blir jag trackad för i den här familjen.
Samtidigt så tycker jag folk är jättekonstiga som lägger de gympaskorna direkt i ryggsäcken, då de har varit på gymmet.
Eh, ryggsäcken blir ju skitig innanför och hur ofta tvättar man av den?
Nu sitter jag och googlar på GAMLA Bachelorettes/Bachelor den amerikanska varianten på Youtube.