Inlägg från: poirot |Visa alla inlägg
  • poirot

Vår dåliga smak

Och! Det är inte många avsnitt av masterchef australia denna säsongen

• poirot
    poirot skrev 2013-09-05 16:45:36 följande:
    Och! Det är inte många avsnitt av masterchef australia denna säsongen

Som jag har missat
  • poirot

Efter att ha läst i en annan tråd inser jag att det är dålig smak att gilla mitt eget mycket vanliga son-namn

Du är bara avundsjuk på min mustasch!
  • poirot

Det förstår jag, det är inte många kvinnor som kan stoltsera med en sådan

• poirot

Jag har precis ätit en klubba med artificiell apelsinsmak och en burk hockeypulver. Det måste räknas.

• poirot
    poirot skrev 2014-02-02 22:27:54 följande:
    Jag har precis ätit en klubba med artificiell apelsinsmak och en burk hockeypulver. Det måste räknas.
    Klubban var bara till för att ha något att doppa i hockeypulvret
  • poirot
    Ernst Hugo skrev 2014-02-02 22:56:33 följande:
    Den är mycket nöjd efter sin hockeypulverfix
  • poirot

Nej, den slulle säkert bli det om jag åt en till burk hockeypulver men en burk är inga problem så länge klubban inte får vassa kanter.

• poirot
    Ernst Hugo skrev 2014-02-05 19:34:46 följande:
    Åh ni kloka jag skall undersöka det djupare hur det står till med dem dåliga smaken hos henne. Troligen är det som gilmore säger att min smak är sämst. Jag kan vara lite snobb (O så pimsamt) ibland för att nästa sekund vara hämningslöst fullproppad med dammsugare (se ts. Jag kan stolt meddela en ny ovana - älskar Pepsi Max!
    Jag tror att du i hemlighet är charmad av personen i frågas dåliga smak, sedan kommer ni väl inte kunna bonda kring dina snobberier men det är ju bara ett måste om man inte har andra beröringspunkter och har man inte det är det ändå kört med eller utan smak.
  • poirot
    Ernst Hugo skrev 2014-02-09 17:32:14 följande:
    Jag jobbar numerq dwlvis i Danmark och våra grannar i Dronningens by har lite mindre spärrar ang mat känns det som. I torsdags åt jag biksemad med kartoffelpure dvs pytt i panna ovanpå potatismos. Mums

Det finns mycket god mat i Danmark, det finns även mycket äcklig mat i Danmark.
    Men det är klart, det finns svenskar som gillar svål också Kräks

• poirot
    fluu skrev 2014-02-09 19:05:38 följande:
    Det var ju bra:P Gott är det i alla fall!
    Jag är på din linje! Spenat är en fantastiskt pizzaingrediens (det är för övrigt potatis också)
  • poirot
    fluu skrev 2014-02-09 19:09:30 följande:
    Potatis ?Obestämd Hur gör du då? Tänker bara på de där vidriga pizzorna med tråkiga pommes på.
    Det har jag aldrig ätit. Jag bara skivar den rå och har på den som vilken pizzaingrediens som helst
Svar på tråden Vår dåliga smak