• Swaj

    Vänner i Linköping - Ny i stan

    Jag är en tjej på 24år som blev Linköpingsbo då jag hittade kärleken här i trakterna! ;)
    Vi blev sambos och flyttade till gemensam lägenhet här i Linköping i början av året. Trivs väldigt bra!

    Då jag inte är härifrån så känner jag ingen annan än min sambo o hans familj. Jag saknar vänner att umgås med; både ensam och tillsammans med min sambo..

    Att lära känna nya människor är ibland svårt, men ännu svårare är det att skriva om sig själv. Så jag tänker bara säga "Hej, här är jag" ...så kanske det är någon/några där ute som skulle vilja prata lite och lära känna mig?
    Jag har ju faktiskt väldigt bra erfarenheter av att lära känna via nätet och mailkontakt, då jag träffade min prins på nätet. Så varför inte söka nya vänner? :)

    //Sandra

  • Svar på tråden Vänner i Linköping - Ny i stan
  • livbojen

    Hej! Jag bor iofs i Norrköping, men jag pratar gärna. :) Kommer inte härifrån från början så känner inte heller så många här.

  • Swaj
    Hej! Jag bor iofs i Norrköping, men jag pratar gärna. :) Kommer inte härifrån från början så känner inte heller så många här.
    Jag kunde inte gå in på din profil, skicka ett pm så kan vi skriva där :) Är rätt ny här på FL me, så inte så haj på hur de funkar här heller.. hehe.
  • Swaj

    Hej! Skicka gärna ett privat meddelande till mig! Jag får det tyvärr inte att funka just nu. Hoppas de kan funka för er Malishh o LillePlutt :)

  • Swaj

    Jag ser bara ett pm från LillePlutt.. Tycker de är lite tokigt att man inte får notiser när man fått pm. Använder bara fl på mobilen :P

  • Johannaps

    Hejsan! Jag är i precis samma situation just nu, hittade kärleken här i Linköping, flyttade hit, och skaffade jobb här, men känner inte en jävel här!! :(


    Swaj skrev 2013-05-19 15:49:39 följande:
    Jag är en tjej på 24år som blev Linköpingsbo då jag hittade kärleken här i trakterna! ;)

    Vi blev sambos och flyttade till gemensam lägenhet här i Linköping i början av året. Trivs väldigt bra!

    Då jag inte är härifrån så känner jag ingen annan än min sambo o hans familj. Jag saknar vänner att umgås med; både ensam och tillsammans med min sambo..

    Att lära känna nya människor är ibland svårt, men ännu svårare är det att skriva om sig själv. Så jag tänker bara säga "Hej, här är jag" ...så kanske det är någon/några där ute som skulle vilja prata lite och lära känna mig?

    Jag har ju faktiskt väldigt bra erfarenheter av att lära känna via nätet och mailkontakt, då jag träffade min prins på nätet. Så varför inte söka nya vänner? :)

    //Sandra

  • Swaj

    Johannaps: Kan inte komma in på din profil. Kan du skicka meddelande till mig? :)

  • Jayhanna

    Hej på er! Jag är 24 år och nyinflyttad tillsammans med min sambo i Norrköping. Jag jobbar i Linköping på ett litet kontor och finner det svårt att träffa vänner i vuxen ålder. Är denna tråd för gammal eller finns det någon kvar? :)

    /Johanna

  • Swaj

    Hej! Va kul att du hittade min "gamla" tråd!! :) Du får jättegärna skriva ett privat meddelande till mig, så kan vi byta mailadress :)

Svar på tråden Vänner i Linköping - Ny i stan