• Dr Mupp

Suck, inte en till.

Verkar som historien upprepar sig

Lillebror 3,5 år har börjat visa symptom på laktosintolerans. Ja, jag vet extremt ovanligt med symptom på så unga barn, men storebror visade symptom vid samma ålder och han är konstaterat laktosintolerant (testad med genprov).

Det jag mest funderar på är varför de visar symptom så tidigt. De är ju inte det vanliga precis.  

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Svar på tråden Suck, inte en till.
  • Dr Mupp
    ooemilyoo skrev 2013-05-22 13:16:12 följande:
    Min tjejkompis son visade redan vi 1,5 års ålder..
    Säker på att det var laktosintolerans och inte mjölkallergi. Många blandar ihop dem. 
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    ooemilyoo skrev 2013-05-22 17:53:56 följande:
    Ja, det är dom! Är du säker det inte är plasten i förpackningarna dom reagerar på? Inte alla som klarar av dom..
    Jag och ena sonen är konstaterat laktosintoleranta. Så ja det är laktosen. Yngsta har samma symptom så det skulle ju vara konstigt om det inte var laktos i hans fall. Han har 50% risk för att bli laktosintolerant.
Svar på tråden Suck, inte en till.