• Totoro

Jävla morsdag

Jag är en nybliven mor och såg väldigt mycket fram emot min första morsdag. Men min sambo glömde bort det och jag hörde inte ett grattis ifrån någon :( jag blev faktiskt ledsen! Men sen lyckades sambon komma på vad för dag det var så han skämdes och åkte iväg och köpte en blomma och en sodastream och hämtmat till mig :) så jag blev uppvaktad tillslut. Men jag ville inte ha något matriellt. Allt jag ville ha var mys och ett snällt ord så son grattis på morsdag vilket jag också fick :)

Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
  • Totoro
    Anonym (usch) skrev 2013-05-27 00:08:42 följande:
    Jag tror inte att det är meningen att man ska fira någon bara för att denna ÄR en mamma, utan dagen är till för att uppvakta SIN EGEN MOR. 

Jag tycker ändå att mannen som gav mig ett barn som jag fick bära på i nio månader och sedan ta ut till världen borde ge mig lite uppskattning och säga "Grattis på morsdag" det kan jag känna att jag är värd med tanke på den smärta jag har haft nästan från början till slut.
    Fett eller bebis? Fett eller bebis? Bebis eller fett? Bebis eller fett? BEBIS!!!!!
Svar på tråden Jävla morsdag