• Anonym (Mor)

Jävla morsdag

Ja jag vet att detta är ett löjligt problem men här sitter man igen och är ledsen för att man aldrig blir uppvaktad på morsdag. ALDRIG någon present som visar att man är uppskattad utan ständigt detta ojdå jag hann inte. Morsdag, födelsedag, jul alltid samma sak. :(

• Svar på tråden Jävla morsdag
  • Anonym (dina barn)

Det är inte din man/sambo som ska uppvakta dig utan ditt/dina barn. Hade du velat få något hade du väl kunnat berätta om morsdag för barnet så hade du kanske fått handplockade blommor eller en teckning eller något?!

• Anonym (annars då?)

Hur är det andra dagar på året? Min man är jättedålig på födelsedagar och sånt, MEN han är fantastisk året runt så jag struntar i att jag aldrig får något utan att bestämt säga till Jag måste säga att jag vill ha det si och så, annars blir det inget. Det är en av hans svaga sidor som jag kan leva med. Men får man inte uppskattning någon gång så är det ju värre.

• Anonym (Tyra)
    Anonym (Sovmorgoon) skrev 2013-05-26 14:31:20 följande:
    Min man tog sovmorgon idag. Han var ute till 3.30 och sover än. Själv är jag ensam med fyra barn just nu. Kul mors dag detta!
    Fast din man ska väl fira sin mor och inte dig?
  • Anonym (dina barn)
    Min man tog sovmorgon idag. Han var ute till 3.30 och sover än. Själv är jag ensam med fyra barn just nu. Kul mors dag detta!
    Det är väl ändå tiden med barnen som är det viktiga på morsdag? Ni kan väl ha mysigt på egen hand?
  • nozpa
    Anonym (Mor) skrev 2013-05-26 14:26:41 följande:
    Hon är 2,5 år så hon kam inte ha koll på morsdag. Jag väntar mig inga stora saker men en liten syren kvist från trädgården och en kopp kaffe hade varit trevligt.

Då förstår jag dig. Det är ju föräldrarna som visar barnen hur man ska göra. En kopp kaffe på sängen är inte direkt några höga krav lixom..
  • Anonym (Mor)

Jag HAR påmint honom och han vet att det är viktigt för mig. Sedan tycker jag också att man gärna kan göra ngt tillsammans det skulle bara vara skoj om någon annan hittade på nåt någon gång.

• Anonym (Mor)

:(
  • Anonym (Mor)
    nozpa skrev 2013-05-26 14:39:27 följande:
    Då förstår jag dig. Det är ju föräldrarna som visar barnen hur man ska göra. En kopp kaffe på sängen är inte direkt några höga krav lixom..

Eller hur.
  • fortsätt paddla

Varför är morsdag så viktig för dig ts?

• taquine

Har om jag ska vara ärlig inte fattat det här med mor/fars dag, eller affärsmännens dag som min pappa alltid sa Själv hade jag inte en susning förrän min dotter ringde och sa grattis ... Tycker det är viktigare med uppskattning i någon form varje dag på året istället för en söndag om året.
    Vill nu i varje fall säga GRATTIS  till alla fantastiska  mammor det finns {#emotions_dlg.flower}Skål

my way or the highway
Svar på tråden Jävla morsdag