• nillse

Gravida i Linköping med BF hösten 2013

Finns det några fler gravida från Linköping som har BF i höst?

Vore kul om vi kunde bli ett gäng mammor här där vi kan ventilera och dela erfarenheter med varandra. Kanske fixa någon fikaträff framöver nu när vår och sommarvärmen kommer.

Väl mött!    

• Svar på tråden Gravida i Linköping med BF hösten 2013
  • MiniStark

33 år, första barnet, beräknad 23/9, går snart in i vecka 26.... Bor utanför Linköping men det finns ingen som startar trådar för vår lilla håla så jag håller koll på er storstadsbor..

• MonkeyLover
    MiniStark skrev 2013-06-10 19:59:32 följande:
    33 år, första barnet, beräknad 23/9, går snart in i vecka 26.... Bor utanför Linköping men det finns ingen som startar trådar för vår lilla håla så jag håller koll på er storstadsbor..

Jag bor inte heller i stan! Tillhör egentligen en annan kommun (Motala) men smög in här ändå, bor mitt i mellan Motala och Linköping!
    Wilhelm 2011 Bebisar 2013
  • MonkeyLover

Någon som vill förklara hur jag ska lyckas hitta på US?

Ska dit på RUL, och har fått beskrivningen att gå in södra entrén ochsen mot fförlossningen. Är det lätt att hitta?

• nillse
    MonkeyLover skrev 2013-06-10 21:03:43 följande:
    Någon som vill förklara hur jag ska lyckas hitta på US?
    Ska dit på RUL, och har fått beskrivningen att gå in södra entrén ochsen mot fförlossningen. Är det lätt att hitta?

När du går in genom södra entrèn så har du en stor tavla till vänster om dig, nära hissen. På den tavlan står det vart du ska. Det sitter också några damer från röda korset där som har som uppgift att lotsa vilsna patienter
  • MonkeyLover
    nillse skrev 2013-06-12 08:42:53 följande:
    När du går in genom södra entrèn så har du en stor tavla till vänster om dig, nära hissen. På den tavlan står det vart du ska. Det sitter också några damer från röda korset där som har som uppgift att lotsa vilsna patienter

Vad bra! Då ska jag nog lyckas!

Är södra entrén vid parkeringen eller akuten...?
  • nillse
    MonkeyLover skrev 2013-06-12 10:03:52 följande:

Vad bra! Då ska jag nog lyckas!
    Är södra entrén vid parkeringen eller akuten...?

Vid parkeringen. Norra finns inte kvar, där byggs det nu för fullt. Du kan inte missa
  • Ferrari

Är det nån mer som har en bebis som sparkar så mycket att det gör ont :/
    Har känt sparkar sen v 14 och runt v 21 började även sparkarna synas på magen

• Phalaenopsis

Jag väntar första barnet med BF 21/9. Är det några som har lust att träffas och fika lite nu när värmen har kommit?

• Leia82
    Phalaenopsis skrev 2013-06-19 17:39:15 följande:
    Jag väntar första barnet med BF 21/9. Är det några som har lust att träffas och fika lite nu när värmen har kommit?
    Jag är sugen på fika, det är aldrig fel =) Jag är iväg nu över midsommar men är tillbaka i Linköping på måndag. På torsdag kommer min bror och på fredag åker jag iväg igen. Hur ser det ut tisdag eller onsdag? Jag har semester så jag är ledig hela dagarna. 
  • Phalaenopsis

Tisdag eller onsdag låter fint för min del. Jag har precis blivit bekant med en annan tjej i samma situation och väntar svar från henne innan jag föreslår någon tid.

Svar på tråden Gravida i Linköping med BF hösten 2013