• nillse

Gravida i Linköping med BF hösten 2013

Finns det några fler gravida från Linköping som har BF i höst?

Vore kul om vi kunde bli ett gäng mammor här där vi kan ventilera och dela erfarenheter med varandra. Kanske fixa någon fikaträff framöver nu när vår och sommarvärmen kommer.

Väl mött!    

• Svar på tråden Gravida i Linköping med BF hösten 2013
  • svanen75

Hej!! Får jag också hoppa in här? :) Jag är gravid i v18 och bor i Linköping-

• Leia82
    Phalaenopsis skrev 2013-06-22 19:28:06 följande:
    Tisdag eller onsdag låter fint för min del. Jag har precis blivit bekant med en annan tjej i samma situation och väntar svar från henne innan jag föreslår någon tid.
    Ja, vänta in henne och sen kom med tid och plats. Jag åker hem redan imorgon så jag kan fika mån, tis och ons. 
  • Leia82
    svanen75 skrev 2013-06-22 21:26:31 följande:
    Hej!! Får jag också hoppa in här? :) Jag är gravid i v18 och bor i Linköping-
    Det passar väl utmärkt! Välkommen =)
  • Stinakri83

Hej! Kommer med från Linköping men ska inte ha bebis förren i början av dec,, men jag tänkte hoppa in här ändå! Väntar mitt 4,e barn :) en liten sladdis är aldrig fel :))

• Phalaenopsis
    Leia82:
    Vad sägs om Berget Café & Tehus på Klostergatan kl. 13 på onsdag? Min bekant verkar ha blivit sjuk och kan antagligen inte komma. Föredrar du någon annan tid/ställe så är jag öppen för förslag. Jag har midjelångt blont hår och (förstås) putande mage.
  • Leia82
    Phalaenopsis skrev 2013-06-23 19:52:42 följande:
    Leia82:

Vad sägs om Berget Café & Tehus på Klostergatan kl. 13 på onsdag? Min bekant verkar ha blivit sjuk och kan antagligen inte komma. Föredrar du någon annan tid/ställe så är jag öppen för förslag. Jag har midjelångt blont hår och (förstås) putande mage.

Min bror kommer till mig på onsdag, han skulle kommit på torsdag egentlgen. Hur ser det ut på tisdag samma tid och plats? Jag har ljusa slingor och lite kortare hår än axlarna.
  • verkar

Jag bor också i Linköping har BF i januari men eftersom det är två tittar de nog ut i dec redan

Ursäkta min dyslexi
Svar på tråden Gravida i Linköping med BF hösten 2013