Mammasushi?
ingen tonfisk , räkor går bra sen tvistas det väldigt om huruvida man akn äta laxen eller inte.... finns tom en hel tråd om det tror jag.....har svårt att prata för mkt om sushi för då blir jag så himla sugen
ingen tonfisk , räkor går bra sen tvistas det väldigt om huruvida man akn äta laxen eller inte.... finns tom en hel tråd om det tror jag.....har svårt att prata för mkt om sushi för då blir jag så himla sugen
jag gör så att jag äter rullarna med lax och en bit, alltså mindre mängd än tidigare, jag tror inte det e nån fara eftersom mängden man äter e ju väldigt liten...kanske hade varit värre om man ätit hektovis med rå lax varje dag...... jag har ju fått vörsta sushicravingen denna grav så det blir sushi nästan varannan dag..... och allt detta snack....det blir nog en 14.bitars idag
wow 16-bitars det smäller högt det !!! har fått prova lite nya grejer nu istället för tonfisk och åt avokado med cremechese....jättegott!
lata kocken johanna bra att veta om laxen tänkte nog att det var så, min gammla Bm sa att det var ok att äta laxen men den nya nu sa NEJ!! man blir lite förvirrad....
hur e det med andra grejer ? på mitt nya sushihak har de med gravad oxfile...har inte provat ..låter livsfarligt eller va tror du?