• Jzon

Graviditetspenning....

....eller vad de nu heter, havandeskapspenning hette det förut iallafall Hur långt innan måste man söka de?!

• Svar på tråden Graviditetspenning....
  • Jzon

Anade det (alltså de här är tredje barnet men har förträngt allt...ha, ha) V.25 har jag nästa bm tid, gjorde UL i måndags.....tänker om allt tar längre tid när de är mitt i semestertider. V.25 är det ju bara 6.5v kvar innan jag hoppas att jag ska få gå hem.....

• Jzon

En sak till...visst ska chefen skriva på nått?! Skrev bara ut ett papper lite snabbt men hittar inget där hon ska skriva....

• Jzon

Jag hittade åt den på hemsidan idag Hade missat den när jag skrev ut de andra.

• Jzon

Om jag vet att jag inte kan bli omplacerad ska jag ändå kryssa i att jag ansökt om de?!

• Jzon
    a j 91 skrev 2013-06-04 14:53:18 följande:
    Jag sökte för 31 dagar sedan och har fortfarande inte ens fått en handläggare till mitt ärende. Tycker man ska skicka in och ansöka så fort det bara går.

Å fy, nu börjar jag bli stressad....MÅSTE fixa ett moderskapsintyg IMORRON! !!!
  • Jzon

Känns lite som att allt tar längre tid under sommaren....hela försäkringskassan går väl på semester juni-augusti Jag har väl egentligen 6års semester att ta ut ...30 v. tror chefen skulle bli överlycklig....

• Jzon

NUUU så har jag beställt ett moderskapsintyg Bara att klura ut vad tusan man ska skriva då......

Svar på tråden Graviditetspenning....