• NyttNamn

Ni som träffar andra - par, extra kille /tjej (för sex)...

... Tillsammans med er partner - var "träffar" ni dessa?

Internetforum? (Vilket/vilka är "bäst"?)
    Krogen?
    Vänskapskretsen?

Hur länge/många ggr har ni "lyckats hitta" fungerande sällskap?
    Misslyckade erfarenheter?

Ja, skriv gärna om ni har nåt annat "matnyttigt" att komma med...

Pour some sugar on me...
  • Svar på tråden Ni som träffar andra - par, extra kille /tjej (för sex)...
  • justme02

Vi har varit medlem på bla BC men tror inte de är så lätt att hitta en tjej extra som är seriös . Vi har haft 3kanter med bekanta tjejer till mig. Fast var tjejer som enligt oss inte är så erfarna vi är ganska Porriga så vore nice med en tjej som var som oss .. Tyvärr skit svårt att hitta. Varför undrar du? Söker du ngt?

• Anonym (Danne)

Vi gör det inte, gett upp

alla har olika smak såklart men jag skulle säga att både jag och tjejen ser väldigt bra ut.

Det är väldigt svårt att hitta snygga tjejer som vill detta.

Antingen är dom upptagna tror jag eller så är "fina,snygga" tjejer inte intresserade av sådant

• justme02

Anonym Danne: ja samma här. Vi har krav på hur tjejen ska se ut. Vill inte ha varken gammal eller halv fet brud.

• NyttNamn
    justme02 skrev 2013-06-01 19:05:55 följande:
    Varför undrar du? Söker du ngt?

Nyfiken.. Kanske söker nåt "kul", fast inte ensam utan med mannen i så fall.. Tänkte att det finns alltid folk med erfarenhet på fl :)
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Vi också)

Vi undrar lite samma som dig TS.

Vi tänder båda väldigt mycket på tanken och vill förverkliga det. (3kanter, med ett annat par,) Men hur liksom?

Min kille e helt oerfaren av sex med flera,,, Jag har varit i två trekanter för många år sedan. 

• Anonym (Ambivalent)

Nybliven singel efter långt förhållande med bra sex. Få partners sedan tidigare så jag går i tankarna att det ju vore bra att passa på att förverkliga sina drömmar nu medan man kan och leva ut lite. Gjorde inte det som ung tyvärr. Jag är nyfiken på att få vara "extra tjejen" men vet heller inte vilken väg man bör gå. Välutbildad sexuellt frustrerad 166cm 63 kg, springer för att hålla formen. Ser bra ut enligt bekanta. Men som signaturen påvisar är jag inte helt hundra på att jag vågar. Det kan ju vara riskabelt för mig... Förlåt om jag hamnar i fel tråd.... Kände bara för att delge det jag kände och hoppas på svar...

• NyttNamn
    Anonym (Vi också) skrev 2013-06-01 23:09:17 följande:
    Vi undrar lite samma som dig TS.

Vi tänder båda väldigt mycket på tanken och vill förverkliga det. (3kanter, med ett annat par,) Men hur liksom?

Min kille e helt oerfaren av sex med flera,,, Jag har varit i två trekanter för många år sedan. 

Hur "hamnade" du i de trekanterna då?
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (Ambivalent) skrev 2013-06-02 01:10:11 följande:
    Nybliven singel efter långt förhållande med bra sex. Få partners sedan tidigare så jag går i tankarna att det ju vore bra att passa på att förverkliga sina drömmar nu medan man kan och leva ut lite. Gjorde inte det som ung tyvärr. Jag är nyfiken på att få vara "extra tjejen" men vet heller inte vilken väg man bör gå. Välutbildad sexuellt frustrerad 166cm 63 kg, springer för att hålla formen. Ser bra ut enligt bekanta. Men som signaturen påvisar är jag inte helt hundra på att jag vågar. Det kan ju vara riskabelt för mig... Förlåt om jag hamnar i fel tråd.... Kände bara för att delge det jag kände och hoppas på svar...

Spontan gissning, lär inte vara jättesvårt att hitta nån som vill ha en extra tjej!

Och bara man ser till att inte hoppa på vilka som helst utan kollar upp personer, väljer lämplig plats och tillfälle ska det ju inte vara riskabelt heller.. Använda lite urskiljning och sunt förnuft..

Snygg är du ju så bara här i tråden har du ju kandidater, ha ha, beroende på om du inte är för gammal alltså..

Lycka till iaf!
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Ambivalent)

37 år... Kanske för gammal, vet inte vad normen är... Ja, kanske skulle kontakta några här till att börja med... Och se vart det leder....tack för input NN

• BonnieochClyde
    Anonym (Ambivalent) skrev 2013-06-02 13:46:05 följande:
    37 år... Kanske för gammal, vet inte vad normen är... Ja, kanske skulle kontakta några här till att börja med... Och se vart det leder....tack för input NN
    Här har du ett par som gärna hade velat testa på en xtra tjej i sängen.Så skulle du vara intresserad så gå in på min sida och skicka ett brev...så ser vi vart det leder, vi tycker också att det är viktigt att man lär känna varann innan. Tungan uteTungan uteTungan ute
Svar på tråden Ni som träffar andra - par, extra kille /tjej (för sex)...