Anonym (Ambivalent) skrev 2013-06-02 01:10:11 följande:
Nybliven singel efter långt förhållande med bra sex. Få partners sedan tidigare så jag går i tankarna att det ju vore bra att passa på att förverkliga sina drömmar nu medan man kan och leva ut lite. Gjorde inte det som ung tyvärr. Jag är nyfiken på att få vara "extra tjejen" men vet heller inte vilken väg man bör gå. Välutbildad sexuellt frustrerad 166cm 63 kg, springer för att hålla formen. Ser bra ut enligt bekanta. Men som signaturen påvisar är jag inte helt hundra på att jag vågar. Det kan ju vara riskabelt för mig... Förlåt om jag hamnar i fel tråd.... Kände bara för att delge det jag kände och hoppas på svar...
Spontan gissning, lär inte vara jättesvårt att hitta nån som vill ha en extra tjej!
Och bara man ser till att inte hoppa på vilka som helst utan kollar upp personer, väljer lämplig plats och tillfälle ska det ju inte vara riskabelt heller.. Använda lite urskiljning och sunt förnuft..
Snygg är du ju så bara här i tråden har du ju kandidater, ha ha, beroende på om du inte är för gammal alltså..
Lycka till iaf!