• NyttNamn

Ni som träffar andra - par, extra kille /tjej (för sex)...

... Tillsammans med er partner - var "träffar" ni dessa?

Internetforum? (Vilket/vilka är "bäst"?)
    Krogen?
    Vänskapskretsen?

Hur länge/många ggr har ni "lyckats hitta" fungerande sällskap?
    Misslyckade erfarenheter?

Ja, skriv gärna om ni har nåt annat "matnyttigt" att komma med...

Pour some sugar on me...
  • Svar på tråden Ni som träffar andra - par, extra kille /tjej (för sex)...
  • NyttNamn

Ok, spännande :) Då har vi haft medlemskap typ drygt en vecka.. Har kontakt med två par, haft telefonkontakt med ett i dag.. Känns.. Mystiskt men kul :) Får se hur det utvecklas.. Rätt intressant faktiskt - har fått hyfsat många trevliga meddelanden!! :)

Pour some sugar on me...
  • NicKnejm

Jag och tjejen har parprofil på bc. Det går hitta bra män, även om det tar tid. Det som vi var oförberedda på var hur svårt få ihop träff som passar alla tre. Hänsyn skall tas till barn, sem, arbtider, mens mm.

Sedan vill jag svara på vad ngn här ovan skrev: min tjej kan tänka sig bli överaskad med okänd. Hon vet och litar på hur jag väljer ut. Men det gäller i sådana fall omvi tar in 3-4 män samtidigt. Någon gång skall vi prova det, fadt just nu försöker vi rodda ihop med de enskilda kontakter vi har nu.

• Anonym (man)

Jag och frun har då och då trekant med en bekant man som är singel. Vi frågade honom bara rakt ut en kväll när han var hemma hos oss och han ville prova. Vi umgås även en hel del utan att ha sex.

Vi skulle aldrig ta in någon som vi inte känner och kan lita på i vårt sexliv. 

• paret

Många är med på många sidor kvittar nog vilken sida man tar men ganska svårt att hitta rätt även om vi inte gett upp börjar vi tvivla.

• Ozzy30

Ännu ett par här som skulle vilja träffa en tjej, kille eller par...

• Pentra
    justme02 skrev 2013-06-01 19:45:36 följande:
    Anonym Danne: ja samma här. Vi har krav på hur tjejen ska se ut. Vill inte ha varken gammal eller halv fet brud.

Då vet jag, varför det är svårt att få till träff med par, att det verkligen är så, att det bara är yta som efterfrågas. Trist. Där är jag tyvärr då lagd åt andra hållet, att jag främst efterfrågar överensstämmande värderingar och personkemi med IQ och EQ. Några sk. ärr på det fysiska "skalet" är av underordnad betydelse enligt mig. Det har det alltid varit. Verkar alltså vara kört för mig och dags för mig att skippa mitt tjej-konto på BC för gott. Jag är 47 år (gammal ?) och min plufsiga graviditetsärrade mage, sedan de fyra barnen, lär jag nog aldrig bli av med... :-/ ... /Pentra
  • Mudshark
    Pentra skrev 2014-12-26 16:23:15 följande:

Då vet jag, varför det är svårt att få till träff med par, att det verkligen är så, att det bara är yta som efterfrågas. Trist. Där är jag tyvärr då lagd åt andra hållet, att jag främst efterfrågar överensstämmande värderingar och personkemi med IQ och EQ. Några sk. ärr på det fysiska "skalet" är av underordnad betydelse enligt mig. Det har det alltid varit. Verkar alltså vara kört för mig och dags för mig att skippa mitt tjej-konto på BC för gott. Jag är 47 år (gammal ?) och min plufsiga graviditetsärrade mage, sedan de fyra barnen, lär jag nog aldrig bli av med... :-/ ... /Pentra
    Håller med dig. Verkligen tråkigt att så många inte ser bortom det yttre.

Ofta samma för oss män vad det gäller storleken på staken. Om man är normalutrustad (och ärlig om det) så blir man ofta bortsållad av par. Knepigt att det oftast är just när par söker som önskemål storleken anges i kontaktannonsen. Givetvis förekommer det även när tjejer söker kille, men jag tycker mig oftare se det när par söker kille på BC
  • Anonym (Pe)

Vi har haft trekant samt mött upp ett par för parsex men jag blev gravid så vi hann aldrig dit. Vi ska fortsätta med det ganska snart. Har träffat genom bc och sållat väl.

• MikNis

Jag skulle kunna föreställa mig att det är enklare att träffa andra för diverse aktiviteter på swingerklubbar eller dylika platser...

Och där kan man spela på många saker förutom ens utseende.

• kire
    rossolito skrev 2013-06-09 06:57:24 följande:

Jag ( kille) la ut profil på BC efter ett tag när jag blivit singel. Har träffat några par o det har varit väldigt positivt. Par som varit väldigt trevliga o sett bra ut. Träffa även ett par tjejer på BC, men de stanna vid dejt. Var inte riktigt av samma kvalité som parprofilerna. Den dan jag träffar ny partner så är jag inte främmande för att lägga ut på BC igen. Är däremot väldigt selektiv när jag går vidare med par. Finns många män som fejkar konto alt skall "överraska" sin kvinna..jag har själv varit sambo i många år och vet en sak..en kvinna vill sällan bli "överraskad"..de vill ha kontroll i urvalsprocessen. Jag har kvar min profil på BC o det "tickar" in nya profiler med jämna mellanrum. Jag gör kanske nått som de andra singelkillarna på BC inte gör.? Jag ställer krav o håller mig kylig vid mejlande innan vi bestämt nått. Vad jag förstår så faller de mesta av männen bort på desperationen hos dem. Jag ser bra ut och tränar bra så jag ställer även dessa krav på dem.

Har haft (har inte längre) en profil på BC. Träffade också en hel del par via BC men har en annan erfarenhet. Jag upplevde att det ofta faktiskt var männen som fick sköta "grovjobbet" att sålla, kommunicera, hitta "kandidater" via BC. När det sållandet var gjort var det däremot ofta så att första träffen var över ett glas vin, en fika etc. där kvinnan var med. Kvinnan ville såklart ha kontroll men först där, i det stadiet.

Sökte ibland via BC också män/par för träff med min dåvarande, i det fallet skötte jag hela urvalsprocessen själv, hon litade helt på mitt omdöme och tände för övrigt också på hela grejen i sig, att inte riktigt veta exakt vad som väntade. Däremot var jag extremt noggrann, ville alltid först träffa den/de vi ev. skulle träffa. En sån träff säger mycket, känns det bra är min erfarenhet att det sen också blir bra när det väl kommer till action. Kortare startsträcka dessutom vilket jag också tycker är bra, långa startsträckor i det sammanhanget är bara avtändande.
  • Kefa

Finns ju både nätet och klubbar. Nätet är väl bc eller VM bäst.

Svar på tråden Ni som träffar andra - par, extra kille /tjej (för sex)...