• qwzy

Känner mig så ensam.

Jag har också sjukt tråkigt ikväll. ..
    Vad har ni funderat på för namn då? :) 

• qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 21:45:21 följande:
    Om det blir en flicka så är vi överens om Elva och om det blir en pojke så vet vi inte riktigt, Leo kanske? Får se helt enkelt! Ni då? :)
    Åh, Elva lät häftigt och Leo är också grymt fint. :) Jag ska inte ha någon just nu så det har jag inte listat ut än. :)
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 21:55:32 följande:
    Jaså tycker du! :D Jaa vet inte varför men namnet bara dök upp och det kändes så rätt så :) Jaha !
    Ja ibland blir det ju så, och tur är väl det :D. 
    Har det varit en jobbig graviditet eller har det gått bra hittills? :) 
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 22:07:53 följande:
    Det har gått jättebra faktiskt, inga besvär överhuvudtaget :) lite illamående i början men det gick över så fort jag åt något litet. Så jag kan verkligen njuta av graviditeten som tur är!
    Men gud va skönt att få ta vara på den här stunden undan att bli distraherad av jobbiga saker. :D 

Apropå ovanliga namn så har jag blivit besatt i namnet Sansa.. Game of thrones nördigheten lyser väl igenom lite ^^  
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 22:33:43 följande:
    Ja verkligen :) Det är ju faktiskt fint! Det är nog något min kille skulle tycka om, han har själv varit en liten data nörd haha
    Hahah, ja när det är dags för oss skulle nog min sambo helst ta ett namn från typ Diablo -.- xD
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 22:51:39 följande:
    Haha :D Min ville att vi skulle kolla på olika alv namn för vi vill ha något unikt, jag gav det ett försök men hittade inget som jag fastnade för.
    Hahaha nej vilken rolig idé xD Då blir det ju unikt iallafall ;) 
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 23:02:25 följande:
    Haha ja verkligen :) Men tycker det är roligt med annorlunda namn, speciellt när jag har något av sveriges vanligaste namn haha -.-
    Haha kan tänka mig det :O Jag heter Ida och det är ju varken ovanligt eller vanligt känns det som ^^ Känns bara sjukt gammalt -.-
Svar på tråden Känner mig så ensam.