• juliaa95

Känner mig så ensam.

Som rubriken lyder, jag känner mig så otroligt ensam trots min lilla ängel i magen(L)
    Min pojkvän är för närvarande inte hemma och min familj är bortrest. Och jag sitter här i lägenheten gravid i v.26+4 och vet inte vad jag ska göra!
    Är extremt uttråkad så det är bara att skriva på om allt möjligt! Skrattande Lägga upp magbilder, olika tips, prata namn, ja vad som helst!

Kraam Julia

• Svar på tråden Känner mig så ensam.
  • juliaa95
    MrX skrev 2013-05-31 21:04:33 följande:
    Knulla?
    Sådär är ju bara drygt att säga du :)
  • qwzy

Jag har också sjukt tråkigt ikväll. ..
    Vad har ni funderat på för namn då? :) 

• MrX
    juliaa95 skrev 2013-05-31 21:29:12 följande:
    Sådär är ju bara drygt att säga du :)

Jag vet...
  • juliaa95
    qwzy skrev 2013-05-31 21:34:33 följande:
    Jag har också sjukt tråkigt ikväll. ..
    Vad har ni funderat på för namn då? :) 
    Om det blir en flicka så är vi överens om Elva och om det blir en pojke så vet vi inte riktigt, Leo kanske? Får se helt enkelt! Ni då? :)
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 21:45:21 följande:
    Om det blir en flicka så är vi överens om Elva och om det blir en pojke så vet vi inte riktigt, Leo kanske? Får se helt enkelt! Ni då? :)
    Åh, Elva lät häftigt och Leo är också grymt fint. :) Jag ska inte ha någon just nu så det har jag inte listat ut än. :)
  • SanneD
    MrX skrev 2013-05-31 21:04:33 följande:
    Knulla?

HERRE JÖSSES MÄNNISKA!!! Skäms du inte???
  • juliaa95
    qwzy skrev 2013-05-31 21:49:52 följande:
    Åh, Elva lät häftigt och Leo är också grymt fint. :) Jag ska inte ha någon just nu så det har jag inte listat ut än. :)
    Jaså tycker du! :D Jaa vet inte varför men namnet bara dök upp och det kändes så rätt så :) Jaha !
  • qwzy
    juliaa95 skrev 2013-05-31 21:55:32 följande:
    Jaså tycker du! :D Jaa vet inte varför men namnet bara dök upp och det kändes så rätt så :) Jaha !
    Ja ibland blir det ju så, och tur är väl det :D. 
    Har det varit en jobbig graviditet eller har det gått bra hittills? :) 
  • SanneD

Vi fick en liten grabb i januari som vi namngav Maximus Skrattande
    Jag och min sons pappa älskar filmen Gladiatorn varifrån namnet togs. 

Namnet betyder "den store" på latin och passar vår lilla guldklimp alldeles perfekt 

Svar på tråden Känner mig så ensam.