dödsångset
Hej ! Ni med dödsångst hur blir man av med denna hemska ångest ? Har gått 5 gånger på kbt men det hjälper ju inte . Situationen är skitjobbig .
Hej ! Ni med dödsångst hur blir man av med denna hemska ångest ? Har gått 5 gånger på kbt men det hjälper ju inte . Situationen är skitjobbig .
Ge KBT:n tid Tar längre tid.
Hej!
Du är inte ensam, för min del gick det rätt långt, KBT funkade inte. Men jag fick till slut rätt piller och för första gången på 10 år känner jag mig normal. :) Vill inte förespråka mediciner men det räddade utan tvekan mitt liv.
Jag tar Lyrica o Zyprexa men det hjälper inte . Kvällarna är hemska . Hur lång tid kan man räkna innan kbt hjälper ?
Jag har påpekat detta men min läkare anser att jag gjort små framsteg att hon vill låta mig stå kvar på dosen . Och att jag går på KBT en gång i veckan . Mina kvällar o nätter är hemska . Jag röker mycket men på kvällarna röker jag ännu mer . Tycker att det är skitjobbigt . 42 år och må så här.
När du vet vad som utlöser ångesten, då kommer du kunna arbeta med den.
Lyrican kan ökas några mg o detsamma med zyprexan . Och hon vill sätta in mig insomningstablett men det vägrar jag . Vill ju sova så så lite som möjligt ifall något händer när man sover .
Samma sak säger min läkare och psykolog . Jag som i normala fall älskar att sova hatar bara tanken på sömn .
Sparar tråden och återkommer! Lever också med en otroligt jobbig dödsångest dagligen.
Jag blev sjuk när min minsta pojk va 6 veckor. De va den värsta tiden i mitt liv. Jag gick hos en psykolog men de gav mig inget så jag fick gå till min läkare som skrev ut certalin. Jag har fått höja dosen 2 gångerna, men nu mår jag bra. Jag kunde bara sova för att inte må dåligt. Jag varken åt eller drack påen vecka. Jag har oro / ångest.