• Lillarosa

    Föräldralediga i Upplands Väsby

    Jag söker andra föräldralediga Väsbybor som kanske vill träffas och hitta på något med barnen i sommar. Jag har två söner på tre år, respektive nio månader och jag skulle gärna träffa andra föräldrar med små barn för promenader, lekplatshäng, picknick, åka och bada mm i sommar. Bor du i Väsby eller i närheten så hör gärna av dig om du vill hitta på något.

  • Svar på tråden Föräldralediga i Upplands Väsby
  • promenadsällskap

    Hej! Jag är också föräldraledig och bor i Upplands Väsby. Har en dotter på drygt tre månader och vill gärna ha promenadsällskap. Har du tid att ses den här veckan?

  • Lillarosa

    Hej!

    Har inte varit inne här på ett tag, men den här veckan är jag hemma och har tid att ses. När kan du?

  • Faberge

    Hej.
    Jag bor också i Väsby! Men jag har fortfarande lillen i magen, är beräknad 28 Juli :) Så jag joinar gärna också sen!

  • promenadsällskap

    Hej igen och kul att vi blir fler!
    Jag är på semester nu men fr.o.m. vecka 32 är jag hemma igen. Ska vi ses i Väsby centrum och ta en fika någon dag den veckan?

  • Pink0610

    Hej, Jag är inte mammaledig men är helt nyinflyttad tillsammans med familjen. Har två söner på 3 & 7 år. Ses gärna för sällskap :)

  • Marita Jakobsson

    Jag bor i väsby har en pojke som är snart  1 år och  en liten till  som kommer i december

  • Pink0610

    Finns det fler grupper för föräldrar i Väsby? Känner noll personer här så vore kul och lära känna lite människor :)

  • Marita Jakobsson
    Pink0610 skrev 2013-07-23 00:18:56 följande:
    Finns det fler grupper för föräldrar i Väsby? Känner noll personer här så vore kul och lära känna lite människor :)

    jag vet inte
  • Faberge

    Jag tycker också en fika i centrum låter som en bra idé. Just vecka 32 vet jag inte om jag fortfarande är gravid eller har en nykläckt. Men vilka är på en fika efter v.32 någon gång då? (Jag får se hur i vilket skick jag är i om det blir tidigt). 

Svar på tråden Föräldralediga i Upplands Väsby