Inlägg från: Anonym (aaa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aaa)

kodein saknad...

Tog 1 tab citodon i mån sen innan tagit ca 2-4 ibland 6... men sällan.. sen dess inte något.. så 6:e dagen utan. har gått bra men känt mig irriterad  ? vanlgt? nu idag har jag ångestkänsla typ.. När släpper de värsta ? 
    Tagit för magvärk tidigare, men känns ändå ok!

hjälp mej gärna.. Kan man göra något för att minska ?Död 

• Svar på tråden kodein saknad...
  • Anonym (aaa)

INGEN :(

• Anonym (aaa)

mån är måndags ... föråt

• Anonym (aaa)

Ca 1 år.. varje dag. innan dess flera år, men sluta tvärt då ja va gravid.. . Nej varför ? :)

beroende: 
    Jag Håller alla tummar! Kan man få feber?

• Anonym (aaa)
    elinaehn skrev 2013-06-02 18:31:40 följande:
    Håll i!!
    jaa.. är du med beroende? eller vart?

Jag haft hög feber, är de pgr av utsättning? 
  • Anonym (aaa)

Är inte GRAVID ?? Vad har ni fått de ifrån? En gång slutade jag tvärt av graviditet, ( Kände då inget) hade då ätit ca 2-4 tab dagligen i flera år. Nu i nått år, men har kännt mej matt, trött fick feber?? Om de har med de o göra vet jag ej? 

Känner sug, har recept att hämta i mitten av juni:.... HJÄLP ! Hoppas jag har mod att stå emot, Har jävulskt ont i magen dessutom.. Ipren är en sann vän nu, men tyvärr 3 ggr om dagen... o hjälper knappt...

Är rädd för att bli stämplad som missbrukare för de är jag inte... Har barn o rår om dem på alla sätt.. Vill inte ni ska tro jag är nån som knaprar piller för skojskull :( 

• Anonym (aaa)

endometrios o mensvärk.. tar ibland när jag inte behöver med, men är nästan så jag har ont hela tiden, tar mer då i förebyggande.... vad jobbar ni som? är ni med beroende?

• Anonym (aaa)

blir kroppen sjuk o förgiftad av 4 tabletter om dagen ?

• Anonym (aaa)

Är beroende, har ett fåtal kvar, sen är de stopp !!

• Anonym (aaa)

7:e dan utan, enormt trött ! Beror de på kodeinsaknad?

• Anonym (aaa)

Som?? 

• Anonym (aaa)

lite tomhet, svettningar, men är ju VARMT som de är... 

Hostar... så ska ta cocilian... sabbar jag allt då? är ju med "morfn " 

• Anonym (aaa)

Rofl?

Ok! På vilket vis.. Har fått de det :/

• Anonym (aaa)

Skratta på ! 

Men kan väl Knappast va i samma mängd ?
    Eller? Jag menar, 4 tab kodein måste väl va mycket mer mängd? Etylmorfin är de samma då? samma o samma.. men ja du fattar nog.. 

• Anonym (aaa)

Haft fruktansvärd rethosta nån gång? Jag trodde vi som hade denna problematik kunde peppa varandra istället..

• Anonym (aaa)

Ja fy fan vilken nolla jag är! Jag är feg... Helskotta med, jag vill inget hellre än att va "social,lugn och glad " utan detta helvete... Vad ska man göra? Ok, Är fegt av mej att ta hostmedicin nu, men hostar gör jag...FAN !

• Anonym (aaa)

Hjälper ju inte oss mer för att du skriver så....

• Anonym (aaa)

Vad är de absolut bästa att lindra abstinens ? Jag har ingen nu, men om jag får?
    Hur länge varar den ? ca ? Asså i andra fall..  

Dricker inte mer cocoilana from i mon ! lovar ! tack för stöd! 

• Anonym (aaa)

Helt stopp from i morgon, tror ni jag kommer få abstinens? har ca tatt 10-15 ml / dagen bara.. Inga kodeintab sen 2 ,5 v

• Anonym (aaa)

Behöver stöttning, vet ni är bra på de =)

Svar på tråden kodein saknad...