Inlägg från: Anonym (Läpp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Läpp)

Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?

Denna fråga är främst riktad till er som går ner på tjejer/slickar fitta.

Kollade nyss en tråd på ett annat forum, en bildtråd för könsorgan. Såg bilder på massa fittor och blev lite förvånad över att typ alla hade väldigt små inre blygdläppar, nästan obefintliga...
    Större delen av de som postade hade även helt symmetriska blygdläppar och "rosa" fitta.   

Alla dessa kvinnor fick höra att de var "välskapta", "fräscha", hade "fin fitta" osv osv ... 

Kunde inte hjälpa att få lite "fittångest" faktiskt ... hah ... Har inte direkt reflekterat över min fittas utseende tidigare, men har definitivt inte små blygdläppar! Mina är synliga och den ena är större än den andra och även mörkare. 

Jag undrar - anses det vara fräschare att ha väldigt små blygdläppar, oralsexmässigt alltså ?

Anses det vara fräschare att ha "ljust" färgad fitta ? 

Anses det läskigt att slicka en "köttigare" fitta, med synliga blygdläppar ?

Anses assymetri vara ofräscht eller defekt ?  

Kan det hända att ni undviker att slicka baserat på hur fittan ser ut ?     

Som sagt - har aldrig reflekterat över en sådan sak tidigare, så skulle vara intressant att höra vad ni tycker och tänker! Är ute efter en seriös diskussion - så inga jävla hånande inlägg är ni snälla!

{#emotions_dlg.flower}  

• Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?
  • Anonym (Läpp)
    Adonis skrev 2013-06-03 17:13:04 följande:
    Jag skulle snarare säga att lite mer synliga inre blygdläppar är sexigare och mer inbjudande att få sätta tungan i! Och så kan man lättare nafsa lite i dem åxå Definitivt inte mindre fräscht.

Tack så mycket för din kommentar! Fint att det ej känns mindre fräscht :)
  • Anonym (Läpp)

Skönt att höra att det ej anses ofräscht att inte vara symmetrisk, rosa och allt vad det kan va :pp 

Självklart lägger jag inte så stor vikt vid min fittas utseende att det begränsar mig Tungan ute har som sagt aldrig fixerat mig vid hur den ser ut eller att den inte är "perfekt" - men när jag läste den tråden idag så slog det mig som sagt att det kanske finns en viss "fittpreferens" ibland.

Tycker själv fittan som organ (på mig själv alltså) är lite läskig eftersom det finns så mycket köttiga och känsliga delar på ... som känns lite jobbiga att ta på ibland för det är så ömtåligt och mjukt kött. Kanske därför man kan tänka att vissa föredrar det mer ... öh ... minimalistiskt. Tungan ute 

Får intrycket av att en del av er tror att jag är tonåring som behöver bekräftelse eller nåt ... Hehe ... 
    Är mest ute efter att se vilken den generella åsikten är och vad som spelar roll iaf!   

• Anonym (Läpp)
    Anonym (Heh) skrev 2013-06-03 21:56:11 följande:
    Din polare ljuger och du är lättlurad. Han gjorde inte slut p.g.a. hennes mus, utan i så fall p.g.a. kombinationen hennes mus och att han inte var kär. För är man kär så resonerar man inte som så att musen är tillräckligt viktigt för att göra slut. Eller är ni tonårspojkar?

Det finns väl folk till allt egentligen ... Skulle ej förvåna mig om det finns de som kan göra slut för att den andra partens kön inte duger Tungan ute ibland hatar jag porrindustrin så jävla mycket pga. det fittideal/kukideal som kommer från den. Tycker det är synd att det ska finnas estetiska regler för KÖN ... kan inte fittorna/kukarna få slippa skiten med tanke på att det redan finns så mycket ideal för allt annat. 
  • Anonym (Läpp)
    Anonym (Bull) skrev 2013-06-03 23:03:18 följande:
    Japp nu är det original fittorna som regerar.

En sak som jag tänkte på angående hygien tjejer, även om man inte ska in i rumpan så slutar det hela vanligen med tjejen sjungandes på alla fyra.

Eran stjärt blir då blottad och det luktar inte fitta.    

HAHAHA! Tungan ute
    Tycker ALLA kan tänka på sin rumphygien, faktiskt, män som kvinnor.

Förstår dock ej hur detta var relevant i min fitt-tråd. Glad 
  • Anonym (Läpp)
    keron skrev 2013-09-17 11:24:48 följande:
    Jag menade alltså att stora blygdläppar kan stimuleras mer och på annat sätt än vad man kan med små, och att det därför kanske skulle kunna vara skönare att bli slickad om man hade större blygdläppar. Kanske kan jämföras något haltande med omskurna och icke-omskurna män.

Min sambo kan inte "göra" lika mycket med min fitta som han skulle kunnat göra om jag haft större inre blygdläppar.

Har inga problem alls med att min fitta är mörk

Han är bra på att slicka, den bästa jag haft, så det är inte där problemet ligger. Och det finns inget problem i sig, jag kan bara önska ibland att jag haft större då jag tror att det är väldigt skönt att bli sugen på de inre blygdläpparna. Men eftersom jag knappt några har så, I wouldn´t know.
    Jag har en liten och en större blygdläpp - och jag måste säga att det känns skitobehagligt att bli slickad/sugen på den större blygdläppen ... haha! Det är t.o.m obehagligt att faktiskt HA den ... känns obehagligt att komma åt den när man torkar när man är på toa, eller att vara utan trosor - för då känner jag av den, vilket är obehagligt.

Vet inte om den större blygdläppen gör sex skönare för mig - men om jag kunde ta bort den utan några som helst konsekvenser, så skulle jag! Och då alltså för att det känns så obehagligt att den ens sitter där och är i vägen.
  • Anonym (Läpp)
    keron skrev 2013-09-17 16:24:50 följande:
    Jaså, har aldrig hört någon säga att det känns obehagligt. Det är inte så att du har komplex för den ena blygdläppen?

Fast det är typ samma sak som att jag tycker att det är obehagligt att bli sexuellt berörd på bröstvårtorna...
    Nej, har aldrig haft utseendekomplex gällande den blygdläppen! Skulle varken göra till eller från för mig utseendemässigt att ha en symmetrisk fitta. Det är bara känseln i den som har besvärat mig.

Jag känner som sagt av den där jävla blygdläppen hela tiden ... asså det är ett fysiskt störningsmoment. Typ som att ha en sån där liten skinntagg brevid nageln som stör hela tiden .... Så känns blygdläppen. Jag är alltid medveten om att den är där för den krånglar i trosorna, stör när jag ska torka mig, känns ibland när jag har på mig vissa byxor osv.

Alltså känslan jag får av den kan jag mest likna vid känslan av ett bedövat område, typ när man fått bedövningsspruta. Man känner inte så mycket - men man kan få typ "nervrycknings"-känsla eller en äcklig domnad känsla av att beröra det bedövade stället. SÅ känns blygdläppen när den blir berörd ... fan, jag hatar det. Min pojkvän får ej röra den :pp kommer av mig när jag koncentrerar mig på det sköna då.

Så - är ej alltid önskvärt att ha en/två större blygdläppar!!
Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?