• Anonym (Läpp)

Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?

Denna fråga är främst riktad till er som går ner på tjejer/slickar fitta.

Kollade nyss en tråd på ett annat forum, en bildtråd för könsorgan. Såg bilder på massa fittor och blev lite förvånad över att typ alla hade väldigt små inre blygdläppar, nästan obefintliga...
    Större delen av de som postade hade även helt symmetriska blygdläppar och "rosa" fitta.   

Alla dessa kvinnor fick höra att de var "välskapta", "fräscha", hade "fin fitta" osv osv ... 

Kunde inte hjälpa att få lite "fittångest" faktiskt ... hah ... Har inte direkt reflekterat över min fittas utseende tidigare, men har definitivt inte små blygdläppar! Mina är synliga och den ena är större än den andra och även mörkare. 

Jag undrar - anses det vara fräschare att ha väldigt små blygdläppar, oralsexmässigt alltså ?

Anses det vara fräschare att ha "ljust" färgad fitta ? 

Anses det läskigt att slicka en "köttigare" fitta, med synliga blygdläppar ?

Anses assymetri vara ofräscht eller defekt ?  

Kan det hända att ni undviker att slicka baserat på hur fittan ser ut ?     

Som sagt - har aldrig reflekterat över en sådan sak tidigare, så skulle vara intressant att höra vad ni tycker och tänker! Är ute efter en seriös diskussion - så inga jävla hånande inlägg är ni snälla!

{#emotions_dlg.flower}  

• Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?
  • Adonis

Jag skulle snarare säga att lite mer synliga inre blygdläppar är sexigare och mer inbjudande att få sätta tungan i! Och så kan man lättare nafsa lite i dem åxå Definitivt inte mindre fräscht.

• Anonym (Läpp)
    Adonis skrev 2013-06-03 17:13:04 följande:
    Jag skulle snarare säga att lite mer synliga inre blygdläppar är sexigare och mer inbjudande att få sätta tungan i! Och så kan man lättare nafsa lite i dem åxå Definitivt inte mindre fräscht.

Tack så mycket för din kommentar! Fint att det ej känns mindre fräscht :)
  • HasseA

På dina fem frågor svarar jag nej. Jag föredrar lite mer blygdläppar om jag får välja. Men jag har varit ihop med tjejer med bara "ett streck" och älskat deras också.

• villbusa

kan inte påste att det ena eller det andra är mer eller mindre fräscht eller sexigt,,,, men ombyte förnöjer.... .

Inte träffat på någon som jag avstått på grund av de frågor du ställer...... Flört 

• lykantrophona

Nu har jag bara slickat en enda fitta i mitt liv, men den var väl inte sån där man ser i porr precis. Egentligen spelar det väl ingen större roll med hur stora blygdläpparna är eller så, bara den smakar fräscht och sitter på en vettig person?

• villbusa
    lykantrophona skrev 2013-06-03 18:11:59 följande:
    Nu har jag bara slickat en enda fitta i mitt liv, men den var väl inte sån där man ser i porr precis. Egentligen spelar det väl ingen större roll med hur stora blygdläpparna är eller så, bara den smakar fräscht och sitter på en vettig person?

precis så..........är det....Solig
  • lykantrophona

Sen är det ju skillnad på hur man reagear i verkliga livet, och vilka man väljer att se på i porr. I porr skulle jag föredra symmetriska, rosa fittor.

• Anonym (Bull)

Ideal fittan ser ut som du beskriver totalt outvecklad och bar.

Min fru har en riktig bullfitta:) 

Och när hon blir upphetsad sväller den ännu merFlört  

• Mannen 58

Svar nej gånger 5.

Om du kommer så långt att du har sex med en kille och ni är så bekväma med varandra att ni vill ha oralsex så spelar det ingen roll hur de ser ut.
    Är man riktigt kåt och man bara vill ha och ta varandra så är det det som gäller inte hur något ser ut.

Var stolt över din fitta!  Hur skönt du har ar inte med utseendet att göra. Om du inte accepterar hur den ser ut så får du svårare att njuta.

Jag har slickat några stycken i mitt liv.
    Jag vill ha en fitta med hår på men kring blygdläpparna kan man ansa lite.
    Fittan ska vara fräsch , lukta gott och smaka gott.
    Vissa fittor smakar bättre än andra. En kvinna hade så god doft så jag vill inte tvätta händerna efter för att kunna ha kvar hennes goda smak. 

Vet man att man vill kommer att ha oralsex så ta med dig killen in i duschen.
    Fattar han inte galoppen så gå själv till duschen, lämna dörren på glänt, ropa på honom och säg t.ex ...vi ska duscha först, eller säg " kom och tvåla in mig, eller .... vill du att jag ska tvätta dig. 
    Bra hygien är en förutsättning för oralsex.
    När du har tvättat hans kuk så kan du säga... nu ska vi se om den är ren... gå ner på knä och sug honom lite...
    Nu får du kontrollera mig.. låt honom sätta sig på golvet och slicka dig underifrån... försök att hålla dig på benen.... 

• Mariohn
    Mannen 58 skrev 2013-06-03 18:50:03 följande:
    Svar nej gånger 5.

Om du kommer så långt att du har sex med en kille och ni är så bekväma med varandra att ni vill ha oralsex så spelar det ingen roll hur de ser ut.
    Är man riktigt kåt och man bara vill ha och ta varandra så är det det som gäller inte hur något ser ut.

Var stolt över din fitta!  Hur skönt du har ar inte med utseendet att göra. Om du inte accepterar hur den ser ut så får du svårare att njuta.

Jag har slickat några stycken i mitt liv.
    Jag vill ha en fitta med hår på men kring blygdläpparna kan man ansa lite.
    Fittan ska vara fräsch , lukta gott och smaka gott.
    Vissa fittor smakar bättre än andra. En kvinna hade så god doft så jag vill inte tvätta händerna efter för att kunna ha kvar hennes goda smak. 

Vet man att man vill kommer att ha oralsex så ta med dig killen in i duschen.
    Fattar han inte galoppen så gå själv till duschen, lämna dörren på glänt, ropa på honom och säg t.ex ...vi ska duscha först, eller säg " kom och tvåla in mig, eller .... vill du att jag ska tvätta dig. 
    Bra hygien är en förutsättning för oralsex.
    När du har tvättat hans kuk så kan du säga... nu ska vi se om den är ren... gå ner på knä och sug honom lite...
    Nu får du kontrollera mig.. låt honom sätta sig på golvet och slicka dig underifrån... försök att hålla dig på benen.... 
    Nu blev ju detta mest att du spåmade iväg och beskrev en fantasi. Riktigt löjligt och OT. 
Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?