Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?
Anonym (kille) skrev 2013-06-03 21:34:50 följande:
Har en polare som verkligen gjorde slut med sin tjej pga. att han inte tyckte hennes fitta var tillräckligt snygg.Bryr mej själv inte nämnvärt över detta utan anser som någon sa att så länge ägaren "hållt efter" så är den något som kommer med tjejen.
Kan dock medge att jag nog nånstans tycker att små söta porrfittor är lite sexigare precis som många kvinnor tycker större kukar är lite porrigare men det är ingenting som jag går runt och tänkter på.

ibland hatar jag porrindustrin så jävla mycket pga. det fittideal/kukideal som kommer från den. Tycker det är synd att det ska finnas estetiska regler för KÖN ... kan inte fittorna/kukarna få slippa skiten med tanke på att det redan finns så mycket ideal för allt annat.
 ibland hatar jag porrindustrin så jävla mycket pga. det fittideal/kukideal som kommer från den. Tycker det är synd att det ska finnas estetiska regler för KÖN ... kan inte fittorna/kukarna få slippa skiten med tanke på att det redan finns så mycket ideal för allt annat.